TJEDNI JELOVNIK 22. 4..- 26.4. 2024.
NAPOMENA: UČENICI SU DUŽNI NOSITI SVOJE BOCE SA PIĆEM (VODA, SOK)
ZASLAĐENA GAZIRANA I ENERGETSKA PIĆA NISU DOZVOLJENA !
Poštovani roditelji/skrbnici,
na priloženoj poveznici nalaze se obavijesti vezane za upis učenika u prvi razred za školsku godinu 2024./25.
Javni poziv na dostavu ponuda za organizaciju jednodnevne terenske nastave- Krka II.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
MEMORI GLAGOLJICA
kurikulum.petzanet.hr/VirtualnaUcionica
kliknite na donju sliku - poveznicu
Pred nama je prvi broj NOTICE
Kliknite na naslovnicu kako bi pročitali list i poslušali glazbene primjere.
Office365
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
U skladu s eTwinningovom godišnjom temom „Naša lijepa, održiva, zajednička budućnost: škole i novi europski Bauhaus“ i u okviru ovogodišnjeg Dana eTwinninga učenici 1.-og te 5., 6. i 7.-ih razreda, zajedno s učiteljicama Dianom Ančić, Jelicom Šeparović, Katarinom Kovačić i Kristinom Sardelić, osvrnuli su se na dijelove škole koji su im najdraži te su promišljali o elementima koje bi voljeli promijeniti ili dodati radi stvaranja prostora za učenje koji obogaćuje, u skladu je s okolišem i potiče inkluziju i zajedništvo. Učitelji i učenici pozvani su da pronađu ljepotu u svom okruženju za učenje na svakoj razini, od razreda do predmeta, i uzdignu je do najvećeg potencijala. Lijepe i inkluzivne škole osmišljene su tako da uključe učenike iz svih kultura, iz siromašnih sredina ili one s invaliditetom. Održive škole funkcionalne su i pristupačne, utjelovljuju ekološke prakse i stvaraju uvjete za obrazovanje ekološki svjesnih građana. Naši učenici su iskazali svoju kreativnost kroz zadatke izrade modela, postera, prezentacija te sastava o svojoj školi iz snova uz korištenje digitalnih alata kako bi nam pokazali kako oni zamišljaju svoju idealnu školu u budućnosti.