2013-10-17 14:39:59 Državno natjecanje u poznavanju prometnih propisa Podjećamo Vas da je u tijeku 5. državno natjecanje u poznavanju prometnih propisa za sve osnovnoškolce u Republici Hrvatskoj na Prometnoj Učilici i pozivamo da se u isto uključite. Prometna Učilica, projekt nastao u suradnji Ministarstva unutarnjih poslova, Ministarstva obrazovanja, znanosti i sporta, Hrvatske istraživačke mreže CARNet i poduzeća Moj telekom d.o.o. . ,pokrenut je još 2007. godine kako bi edukacijom najugroženije grupe sudionika u prometu (djece i učenika osnovnih škola) i organiziranjem preventivnih aktivnosti smanjili broj stradalih u prometu. I ovogodišnje natjecanje odvija se na Internet stranicama http://ucilica.skole.hr/prometna i traje do 30. studenoga 2013. godine. Da bi pristupili edukativnim sadržajima i natjecanju na Prometnoj Učilici, učenici moraju imati AAI@EduHR korisničke podatke. ( korisničko ime i zaporka koja se koristi pri pristupanju e- dnevniku za učenike ) Ispravni podaci (naziv škole, razred i razredno odjeljenje) izuzetno su važni u natjecanju jer učenik dobiva bodove za pregled poučnih sadržaja, rješavanje zadataka za vježbanje i ispita samo za razred koji pohađa prema podacima u sustavu, a ne za stvarni razred koji pohađa. Naknadno mijenjanje podataka može dovesti do brisanja svih bodova. Cilj samog natjecanja, na kojem najbolji učenici, razred i škole mogu osvojiti vrijedne nagrade, jest edukacija što većeg broja djece o osnovama prometne kulture, prometnim propisima i poželjnom ponašanju u prometu, a sve zbog smanjenja stradavanja djece u prometu. Nadamo se da u projektu prepoznajete važnost i korisnost za svoje učenike i cijelu zajednicu te molimo da se uključite u projekt, pozovete učenike na korištenje Prometne Učilice i uključivanje u natjecanje. Sa svim pitanjima o Prometnoj učilici i aktivnom državnom natjecanju, slobodno nam se javite na prometna@mojtelekom.net ili na broj telefona 01/3035928. Zahvaljujemo na suradnji i srdačno Vas pozdravljamo, Prometna Učilica Prilozi: |
Osnovna škola Blato |