TJEDNI JELOVNIK
NAPOMENA: UČENICI SU DUŽNI NOSITI SVOJE BOCE SA PIĆEM (VODA, SOK)
ZASLAĐENA GAZIRANA I ENERGETSKA PIĆA NISU DOZVOLJENA !
Klikom na poveznicu otvarate objavu natječaja za radno mjesto spremač/ica na određeno puno radno vrijeme
Klikom na poveznicu otvarate javni poziv za organizaciju jednodnevne izvanučionične nastave za učeniku 7. razreda.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
MEMORI GLAGOLJICA
kurikulum.petzanet.hr/VirtualnaUcionica
kliknite na donju sliku - poveznicu
Pred nama je prvi broj NOTICE
Kliknite na naslovnicu kako bi pročitali list i poslušali glazbene primjere.
Office365
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
U Centru za mlade Dubrovnik, 19. travnja 2023., održalo se natjecanje za učenike viših razreda osnovnih škola pod nazivom Modelarska liga 2022./2023.
Riječ je o županijskoj razini natjecanja kojega na državnoj razini provodi Hrvatska zajednica tehničke kulture.
Natjecanju je pristupilo ukupno 18 ekipa iz 10 osnovnih škola iz područja Dubrovačko-Neretvanske županije. Svaka škola mogla je prijaviti do dvije ekipe, u svakoj po dvoje učenika.
Pobjednici ovogodišnje Modelarske lige u DNŽ je ekipa „Udarna dvojka“ koju čine Marinko Petković i Ivan Protić, učenici 8. razreda naše škole i na taj način ostvarili su pravo predstavljanja županije na državnoj razini natjecanja koje se održava od 26. do 28. svibnja 2023. u Stubičkim Toplicama.
Učenike je za natjecanje pripremao mentor Zoran Sardelić.
U sklopu zadatka, koji je za učenike pripremila Hrvatska zajednica tehničke kulture, učenici su od šperploče trebali oblikovati model bunara, pravilnom uporabom alata i strojeva koje su donijeli sa sobom.
Prilikom izrade vrednovala se organizacija radnog mjesta, primjena zaštite na radu, pravilno rukovanje alatima i strojevima prilikom rezanja i brušenja materijala za izradu te preciznost i urednost izrade i spajanja pozicija.
Nakon što su izradili svoje tvorevine, svaki rad je pod šifrom zasebno vrednovan na temelju funkcionalnosti uratka, a dodatni bodovi su se dobivali za inovacije koje su učenici samostalno odabrali i primijenili na radu.
Sudjelovanjem na modelarskoj ligi učenici su razvijali motoričke vještine, kreativnost, inovativnost tijekom rada te duh timskog rada i suradničkog učenja.
Tekst i foto: Zoran Sardelić