TJEDNI JELOVNIK
NAPOMENA: UČENICI SU DUŽNI NOSITI SVOJE BOCE SA PIĆEM (VODA, SOK)
ZASLAĐENA GAZIRANA I ENERGETSKA PIĆA NISU DOZVOLJENA !
Klikom na poveznicu otvarate objavu natječaja za radno mjesto spremač/ica na određeno puno radno vrijeme
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
MEMORI GLAGOLJICA
kurikulum.petzanet.hr/VirtualnaUcionica
kliknite na donju sliku - poveznicu
Pred nama je prvi broj NOTICE
Kliknite na naslovnicu kako bi pročitali list i poslušali glazbene primjere.
Office365
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
Učiteljica Kristina Sardelić je sudjelovala na četvrtoj mobilnosti u Erasmus+ projektu "Bolja škola za bolje sutra" u Amsterdamu od 4. rujna do 9. rujna 2023.g. Tijekom te mobilnosti, pohađala je tečaj "Environmental Education: Learning and Acting for a Better Future",u organizaciji Europass Teacher Academy. Na tečaju je sudjelovalo 11 učitelja iz Italije,Španjolske, Portugala i Hrvatske. Cilj tečaja je bio istražiti ulogu obrazovanja u podizanju svijesti o očuvanju okoliša i prirode te razvijanje konkretnih strategija za podučavanje o ekološkim temama. Učiteljica je stekla dublje razumijevanje o temama kao što su bioraznolikost, klimatske promjene, zagađenje i održivost, a osim toga je razvijala strategije poučavanja i osmišljavala praktične aktivnosti koje potiču poštovanje okoliša te stvaranje značajnog, pozitivnog utjecaja na školsku i lokalnu zajednicu.
Raspored aktivnosti:
Dan 1: Upoznavanje i Rasprava o Održivosti u Školama
Prvi dan bio je posvećen međusobnom upoznavanju i predstavljanju škola koje su sudjelovale. Raspravljali smo o ulozi učenika i načinima na koje škole razmišljaju o održivosti i klimatskim promjenama kroz obrazovanje u različitim školskim predmetima i programima.
Dan 2: Plastična Kriza i Utjecaj Brze Mode
Drugi dan fokusirao se na istraživanje uzroka i učinaka onečišćenja plastikom. Razmišljali smo o rješenjima za plastičnu krizu i kako svatko od nas može odigrati svoju ulogu. Također smo razgovarali o utjecaju brze mode na okoliš i ljude.
Dan 3: Bioraznolikost i Uništavanje Staništa
Treći dan bio je rezerviran za radionicu o bioraznolikosti i problemima uništavanja staništa. Razmatrali smo izazove i potencijalna rješenja, a zatim raspravljali o tome kako implementirati ta rješenja u praksi.
Dan 4: Prepreke Promjenama i Pozitivni Koraci
Četvrti dan bio je posvećen identifikaciji glavnih prepreka koje stoje pred promjenama prema održivijem načinu života. Razmišljali smo o načinima kako prebroditi te prepreke i poduzeti pozitivne korake prema održivosti.
Dan 5: Od Rješenja do Akcije i Inicijativa
Peti dan bio je usmjeren na konkretno planiranje kako provesti rješenja u akcije i inicijative. Razvijali smo ideje za učeničke projekte i razmišljali o stvaranju novih politika u školama koje će podržavati održivost.
Dan 6: Evaluacija i Završna Rasprava
Posljednji dan bio je rezerviran za evaluaciju kolegija. Pregledali smo stečene kompetencije, razmijenili povratne informacije i raspravljali o našem iskustvu. Također smo primili potvrdu o uspješnom pohađanju tečaja.
S novom perspektivom i željom za pokretanjem inicijative, učiteljica će integrirati ekološke teme u školski kurikulum te otvoriti nove mogućnosti za razvoj Osnovne škole Blato kao ekološki orijentirane i održive škole koja aktivno sudjeluje u rješavanju stvarnih ekoloških problema današnjice.