TJEDNI JELOVNIK
NAPOMENA: UČENICI SU DUŽNI NOSITI SVOJE BOCE SA PIĆEM (VODA, SOK)
ZASLAĐENA GAZIRANA I ENERGETSKA PIĆA NISU DOZVOLJENA !
Klikom na poveznicu otvarate objavu natječaja za radno mjesto spremač/ica na određeno puno radno vrijeme
Klikom na poveznicu otvarate javni poziv za organizaciju jednodnevne izvanučionične nastave za učeniku 7. razreda.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
MEMORI GLAGOLJICA
kurikulum.petzanet.hr/VirtualnaUcionica
kliknite na donju sliku - poveznicu
Pred nama je prvi broj NOTICE
Kliknite na naslovnicu kako bi pročitali list i poslušali glazbene primjere.
Office365
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
> O I. razred srednje škole u školskoj godini 2022./2023. dostupna je ovdje.dluka o upisu učenika u
Prva mobilnost u OŠ Blato, u sklopu Erasmus+ projekta „Bolja škola za bolje sutra“, odvijala se od 8. do 13. svibnja 2023. u Helsinkiju.
Učiteljica engleskog jezika, Jelica Šeparović je sudjelovala na šestodnevnom tečaju „ Introduction to the Finnish Education Model“, u organizaciji Europass Teacher Academy. U radu je sudjelovalo sedamnaest učitelja iz Španjolske, Italije, Nizozemske, Poljske, Francuske i Hrvatske.
Iskustvo upoznavanja i razumijevanja finskih obrazovnih metoda i strategija rada nam proširuje vidike i može pridonijeti većoj kvaliteti nastave u našoj školi, poštujući specifičnosti hrvatskog obrazovnog sustava. Iako se u Osnovnoj školi Blato već dugo u nastavi koristi digitalna tehnologija i suradničko učenje, primjenom ovih uspješnih finskih pozitivnih metoda poučavanja želimo motivirati učenike na veću angažiranost, zainteresiranost i samostalnost u učenju, kao i na osvješćivanje vlastitih jakih strana koje će koristiti i u školi i u svakodnevnom životu.
Prvog dana tečaja svaki sudionik je predstavio svoju državu, grad i školu te ukratko iznio svoja očekivanja . Zatim su definirani glavni ishodi tečaja, a to su razumjeti finski progresivni stil podučavanja praktičnim metodama, temeljenim na suradničkom ili kooperativnom učenju koje ima za cilj potaknuti promišljanja i kritičko razmišljanje učenika, međusobno razmjenjivati ideje te osmisliti kako koristiti suradničko učenje kao alat za povećanje motivacije učenika u sudjelovanju u procesu učenja u našoj školi.
Drugog dana smo se upoznali sa poviješću i organizacijom finskog obrazovnog sustava, usporedili ga s obrazovnim sustavima raznih europskih država i definirali specifičnosti obrazovanja u Finskoj u odnosu na ostale države u Europi. Jedna od tih specifičnosti je Phenomenon-Based Learning (PhBL), koje se koristi u finskom modelu obrazovanja, a bazira se na istraživačkom i suradničkom radu, koristeći razne digitalne alate, kao i izvanučioničnu nastavu.
Treći dan je bio posvećen finskoj pozitivnoj pedagogiji zasnovanoj na PERMA modelu koji se sastoji od šest elemenata: pozitivne emocije, angažman, međusobni odnosi, smisao, osobno postignuće i zdravlje. Važan dio tog procesa je permanentno naglašavanje dobrih jakih strana karaktera svakog učenika. U tu svrhu je osmišljena i aplikacija SeetheGood, koja objašnjava pojmove i vodi učenike i učitelje kroz razne aktivnosti.
Četvrti dan smo posjetili školu u gradu Järvenpää, gdje smo razgledali sve prostore u školi pod vodstvom jednog od učitelja, kao i dostupne im tehnologije i ostala sredstva za rad. Ravnatelj škole nam je ukratko opisao metode i strategije nastave te ponudio suradnju u budućim Erasmus+ projektima.
Petog dana smo govorili o finskom tradicionalnom načinu života i pripremanju hrane, kao i o utjecaju drugih europskih država na današnji život u Finskoj. Također smo se upoznali s EdTech zbirkom najnovijih kreativnih obrazovnih tehnički alata koji se koriste u Finskoj. Metodom suradničkog učenja smo napravili scenario podučavanja na temu koju smo sami odabrali, a slijedeći zadane smjernice finskog načina planiranja PhBL lekcije.
Zadnji dan boravka u Helsinkiju smo posjetili otok Seurasaari - muzej na otvorenom, gdje smo se upoznali s dijelom burne finske prošlosti i načinom života i gradnje nastambi u različitim povijesnim periodima, u različitim dijelovima Finske.
Tekst i foto:
Jelica Šeparović, prof.
Prva mobilnost u OŠ Blato, u sklopu Erasmus+ projekta „Bolja škola za bolje sutra“, odvijala se od 8. do 13. svibnja 2023. u Helsinkiju.
Učiteljica engleskog jezika, Jelica Šeparović je sudjelovala na šestodnevnom tečaju „ Introduction to the Finnish Education Model“, u organizaciji Europass Teacher Academy. U radu je sudjelovalo sedamnaest učitelja iz Španjolske, Italije, Nizozemske, Poljske, Francuske i Hrvatske.
Iskustvo upoznavanja i razumijevanja finskih obrazovnih metoda i strategija rada nam proširuje vidike i može pridonijeti većoj kvaliteti nastave u našoj školi, poštujući specifičnosti hrvatskog obrazovnog sustava. Iako se u Osnovnoj školi Blato već dugo u nastavi koristi digitalna tehnologija i suradničko učenje, primjenom ovih uspješnih finskih pozitivnih metoda poučavanja želimo motivirati učenike na veću angažiranost, zainteresiranost i samostalnost u učenju, kao i na osvješćivanje vlastitih jakih strana koje će koristiti i u školi i u svakodnevnom životu.
Prvog dana tečaja svaki sudionik je predstavio svoju državu, grad i školu te ukratko iznio svoja očekivanja . Zatim su definirani glavni ishodi tečaja, a to su razumjeti finski progresivni stil podučavanja praktičnim metodama, temeljenim na suradničkom ili kooperativnom učenju koje ima za cilj potaknuti promišljanja i kritičko razmišljanje učenika, međusobno razmjenjivati ideje te osmisliti kako koristiti suradničko učenje kao alat za povećanje motivacije učenika u sudjelovanju u procesu učenja u našoj školi.
Drugog dana smo se upoznali sa poviješću i organizacijom finskog obrazovnog sustava, usporedili ga s obrazovnim sustavima raznih europskih država i definirali specifičnosti obrazovanja u Finskoj u odnosu na ostale države u Europi. Jedna od tih specifičnosti je Phenomenon-Based Learning (PhBL), koje se koristi u finskom modelu obrazovanja, a bazira se na istraživačkom i suradničkom radu, koristeći razne digitalne alate, kao i izvanučioničnu nastavu.
Treći dan je bio posvećen finskoj pozitivnoj pedagogiji zasnovanoj na PERMA modelu koji se sastoji od šest elemenata: pozitivne emocije, angažman, međusobni odnosi, smisao, osobno postignuće i zdravlje. Važan dio tog procesa je permanentno naglašavanje dobrih jakih strana karaktera svakog učenika. U tu svrhu je osmišljena i aplikacija SeetheGood, koja objašnjava pojmove i vodi učenike i učitelje kroz razne aktivnosti.
Četvrti dan smo posjetili školu u gradu Järvenpää, gdje smo razgledali sve prostore u školi pod vodstvom jednog od učitelja, kao i dostupne im tehnologije i ostala sredstva za rad. Ravnatelj škole nam je ukratko opisao metode i strategije nastave te ponudio suradnju u budućim Erasmus+ projektima.
Petog dana smo govorili o finskom tradicionalnom načinu života i pripremanju hrane, kao i o utjecaju drugih europskih država na današnji život u Finskoj. Također smo se upoznali s EdTech zbirkom najnovijih kreativnih obrazovnih tehnički alata koji se koriste u Finskoj. Metodom suradničkog učenja smo napravili scenario podučavanja na temu koju smo sami odabrali, a slijedeći zadane smjernice finskog načina planiranja PhBL lekcije.
Zadnji dan boravka u Helsinkiju smo posjetili otok Seurasaari - muzej na otvorenom, gdje smo se upoznali s dijelom burne finske prošlosti i načinom života i gradnje nastambi u različitim povijesnim periodima, u različitim dijelovima Finske.
Tekst i foto:
Jelica Šeparović, prof.
Prva mobilnost u OŠ Blato, u sklopu Erasmus+ projekta „Bolja škola za bolje sutra“, odvijala se od 8. do 13. svibnja 2023. u Helsinkiju.
Učiteljica engleskog jezika, Jelica Šeparović je sudjelovala na šestodnevnom tečaju „ Introduction to the Finnish Education Model“, u organizaciji Europass Teacher Academy. U radu je sudjelovalo sedamnaest učitelja iz Španjolske, Italije, Nizozemske, Poljske, Francuske i Hrvatske.
Iskustvo upoznavanja i razumijevanja finskih obrazovnih metoda i strategija rada nam proširuje vidike i može pridonijeti većoj kvaliteti nastave u našoj školi, poštujući specifičnosti hrvatskog obrazovnog sustava. Iako se u Osnovnoj školi Blato već dugo u nastavi koristi digitalna tehnologija i suradničko učenje, primjenom ovih uspješnih finskih pozitivnih metoda poučavanja želimo motivirati učenike na veću angažiranost, zainteresiranost i samostalnost u učenju, kao i na osvješćivanje vlastitih jakih strana koje će koristiti i u školi i u svakodnevnom životu.
Prvog dana tečaja svaki sudionik je predstavio svoju državu, grad i školu te ukratko iznio svoja očekivanja . Zatim su definirani glavni ishodi tečaja, a to su razumjeti finski progresivni stil podučavanja praktičnim metodama, temeljenim na suradničkom ili kooperativnom učenju koje ima za cilj potaknuti promišljanja i kritičko razmišljanje učenika, međusobno razmjenjivati ideje te osmisliti kako koristiti suradničko učenje kao alat za povećanje motivacije učenika u sudjelovanju u procesu učenja u našoj školi.
Drugog dana smo se upoznali sa poviješću i organizacijom finskog obrazovnog sustava, usporedili ga s obrazovnim sustavima raznih europskih država i definirali specifičnosti obrazovanja u Finskoj u odnosu na ostale države u Europi. Jedna od tih specifičnosti je Phenomenon-Based Learning (PhBL), koje se koristi u finskom modelu obrazovanja, a bazira se na istraživačkom i suradničkom radu, koristeći razne digitalne alate, kao i izvanučioničnu nastavu.
Treći dan je bio posvećen finskoj pozitivnoj pedagogiji zasnovanoj na PERMA modelu koji se sastoji od šest elemenata: pozitivne emocije, angažman, međusobni odnosi, smisao, osobno postignuće i zdravlje. Važan dio tog procesa je permanentno naglašavanje dobrih jakih strana karaktera svakog učenika. U tu svrhu je osmišljena i aplikacija SeetheGood, koja objašnjava pojmove i vodi učenike i učitelje kroz razne aktivnosti.
Četvrti dan smo posjetili školu u gradu Järvenpää, gdje smo razgledali sve prostore u školi pod vodstvom jednog od učitelja, kao i dostupne im tehnologije i ostala sredstva za rad. Ravnatelj škole nam je ukratko opisao metode i strategije nastave te ponudio suradnju u budućim Erasmus+ projektima.
Petog dana smo govorili o finskom tradicionalnom načinu života i pripremanju hrane, kao i o utjecaju drugih europskih država na današnji život u Finskoj. Također smo se upoznali s EdTech zbirkom najnovijih kreativnih obrazovnih tehnički alata koji se koriste u Finskoj. Metodom suradničkog učenja smo napravili scenario podučavanja na temu koju smo sami odabrali, a slijedeći zadane smjernice finskog načina planiranja PhBL lekcije.
Zadnji dan boravka u Helsinkiju smo posjetili otok Seurasaari - muzej na otvorenom, gdje smo se upoznali s dijelom burne finske prošlosti i načinom života i gradnje nastambi u različitim povijesnim periodima, u različitim dijelovima Finske.
Tekst i foto:
Jelica Šeparović, prof.
Prva mobilnost u OŠ Blato, u sklopu Erasmus+ projekta „Bolja škola za bolje sutra“, odvijala se od 8. do 13. svibnja 2023. u Helsinkiju.
Učiteljica engleskog jezika, Jelica Šeparović je sudjelovala na šestodnevnom tečaju „ Introduction to the Finnish Education Model“, u organizaciji Europass Teacher Academy. U radu je sudjelovalo sedamnaest učitelja iz Španjolske, Italije, Nizozemske, Poljske, Francuske i Hrvatske.
Iskustvo upoznavanja i razumijevanja finskih obrazovnih metoda i strategija rada nam proširuje vidike i može pridonijeti većoj kvaliteti nastave u našoj školi, poštujući specifičnosti hrvatskog obrazovnog sustava. Iako se u Osnovnoj školi Blato već dugo u nastavi koristi digitalna tehnologija i suradničko učenje, primjenom ovih uspješnih finskih pozitivnih metoda poučavanja želimo motivirati učenike na veću angažiranost, zainteresiranost i samostalnost u učenju, kao i na osvješćivanje vlastitih jakih strana koje će koristiti i u školi i u svakodnevnom životu.
Prvog dana tečaja svaki sudionik je predstavio svoju državu, grad i školu te ukratko iznio svoja očekivanja . Zatim su definirani glavni ishodi tečaja, a to su razumjeti finski progresivni stil podučavanja praktičnim metodama, temeljenim na suradničkom ili kooperativnom učenju koje ima za cilj potaknuti promišljanja i kritičko razmišljanje učenika, međusobno razmjenjivati ideje te osmisliti kako koristiti suradničko učenje kao alat za povećanje motivacije učenika u sudjelovanju u procesu učenja u našoj školi.
Drugog dana smo se upoznali sa poviješću i organizacijom finskog obrazovnog sustava, usporedili ga s obrazovnim sustavima raznih europskih država i definirali specifičnosti obrazovanja u Finskoj u odnosu na ostale države u Europi. Jedna od tih specifičnosti je Phenomenon-Based Learning (PhBL), koje se koristi u finskom modelu obrazovanja, a bazira se na istraživačkom i suradničkom radu, koristeći razne digitalne alate, kao i izvanučioničnu nastavu.
Treći dan je bio posvećen finskoj pozitivnoj pedagogiji zasnovanoj na PERMA modelu koji se sastoji od šest elemenata: pozitivne emocije, angažman, međusobni odnosi, smisao, osobno postignuće i zdravlje. Važan dio tog procesa je permanentno naglašavanje dobrih jakih strana karaktera svakog učenika. U tu svrhu je osmišljena i aplikacija SeetheGood, koja objašnjava pojmove i vodi učenike i učitelje kroz razne aktivnosti.
Četvrti dan smo posjetili školu u gradu Järvenpää, gdje smo razgledali sve prostore u školi pod vodstvom jednog od učitelja, kao i dostupne im tehnologije i ostala sredstva za rad. Ravnatelj škole nam je ukratko opisao metode i strategije nastave te ponudio suradnju u budućim Erasmus+ projektima.
Petog dana smo govorili o finskom tradicionalnom načinu života i pripremanju hrane, kao i o utjecaju drugih europskih država na današnji život u Finskoj. Također smo se upoznali s EdTech zbirkom najnovijih kreativnih obrazovnih tehnički alata koji se koriste u Finskoj. Metodom suradničkog učenja smo napravili scenario podučavanja na temu koju smo sami odabrali, a slijedeći zadane smjernice finskog načina planiranja PhBL lekcije.
Zadnji dan boravka u Helsinkiju smo posjetili otok Seurasaari - muzej na otvorenom, gdje smo se upoznali s dijelom burne finske prošlosti i načinom života i gradnje nastambi u različitim povijesnim periodima, u različitim dijelovima Finske.
Tekst i foto:
Jelica Šeparović, prof.
Prva mobilnost u OŠ Blato, u sklopu Erasmus+ projekta „Bolja škola za bolje sutra“, odvijala se od 8. do 13. svibnja 2023. u Helsinkiju.
Učiteljica engleskog jezika, Jelica Šeparović je sudjelovala na šestodnevnom tečaju „ Introduction to the Finnish Education Model“, u organizaciji Europass Teacher Academy. U radu je sudjelovalo sedamnaest učitelja iz Španjolske, Italije, Nizozemske, Poljske, Francuske i Hrvatske.
Iskustvo upoznavanja i razumijevanja finskih obrazovnih metoda i strategija rada nam proširuje vidike i može pridonijeti većoj kvaliteti nastave u našoj školi, poštujući specifičnosti hrvatskog obrazovnog sustava. Iako se u Osnovnoj školi Blato već dugo u nastavi koristi digitalna tehnologija i suradničko učenje, primjenom ovih uspješnih finskih pozitivnih metoda poučavanja želimo motivirati učenike na veću angažiranost, zainteresiranost i samostalnost u učenju, kao i na osvješćivanje vlastitih jakih strana koje će koristiti i u školi i u svakodnevnom životu.
Prvog dana tečaja svaki sudionik je predstavio svoju državu, grad i školu te ukratko iznio svoja očekivanja . Zatim su definirani glavni ishodi tečaja, a to su razumjeti finski progresivni stil podučavanja praktičnim metodama, temeljenim na suradničkom ili kooperativnom učenju koje ima za cilj potaknuti promišljanja i kritičko razmišljanje učenika, međusobno razmjenjivati ideje te osmisliti kako koristiti suradničko učenje kao alat za povećanje motivacije učenika u sudjelovanju u procesu učenja u našoj školi.
Drugog dana smo se upoznali sa poviješću i organizacijom finskog obrazovnog sustava, usporedili ga s obrazovnim sustavima raznih europskih država i definirali specifičnosti obrazovanja u Finskoj u odnosu na ostale države u Europi. Jedna od tih specifičnosti je Phenomenon-Based Learning (PhBL), koje se koristi u finskom modelu obrazovanja, a bazira se na istraživačkom i suradničkom radu, koristeći razne digitalne alate, kao i izvanučioničnu nastavu.
Treći dan je bio posvećen finskoj pozitivnoj pedagogiji zasnovanoj na PERMA modelu koji se sastoji od šest elemenata: pozitivne emocije, angažman, međusobni odnosi, smisao, osobno postignuće i zdravlje. Važan dio tog procesa je permanentno naglašavanje dobrih jakih strana karaktera svakog učenika. U tu svrhu je osmišljena i aplikacija SeetheGood, koja objašnjava pojmove i vodi učenike i učitelje kroz razne aktivnosti.
Četvrti dan smo posjetili školu u gradu Järvenpää, gdje smo razgledali sve prostore u školi pod vodstvom jednog od učitelja, kao i dostupne im tehnologije i ostala sredstva za rad. Ravnatelj škole nam je ukratko opisao metode i strategije nastave te ponudio suradnju u budućim Erasmus+ projektima.
Petog dana smo govorili o finskom tradicionalnom načinu života i pripremanju hrane, kao i o utjecaju drugih europskih država na današnji život u Finskoj. Također smo se upoznali s EdTech zbirkom najnovijih kreativnih obrazovnih tehnički alata koji se koriste u Finskoj. Metodom suradničkog učenja smo napravili scenario podučavanja na temu koju smo sami odabrali, a slijedeći zadane smjernice finskog načina planiranja PhBL lekcije.
Zadnji dan boravka u Helsinkiju smo posjetili otok Seurasaari - muzej na otvorenom, gdje smo se upoznali s dijelom burne finske prošlosti i načinom života i gradnje nastambi u različitim povijesnim periodima, u različitim dijelovima Finske.
Tekst i foto:
Jelica Šeparović, prof.
Poštovani učenici, roditelji i kolege!
Pred nama je nova školska godina- puna novih izazova za sve nas, ali i veselja, novih prijateljstava i prekrasnih iskustava!
Od ove školske godine naša škola sudjeluje u Eksperimentalnom programu Osnovna škola kao cjelodnevna škola: Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja.
Zahvaljujem djelatnicima škole na do sada uloženom trudu, radu i podršci. Vjerujem da ćemo i dalje nastaviti zajedno raditi, osluškujući bilo i sve na dobrobit naših učenika, a vaše djece, poštovani roditelji!
Želim svima sretan povratak u školske klupe, a posebnu dobrodošlicu upućujem prvašima koji započinju svoje školovanje !
Informacije o eksperimentalnom programu i o organizaciji nastave u našoj školi sljedeće 2023./2024. školske godine možete pročitati u priloženim dokumentima.
U nastavku slijede najvažnije obavijesti:
U školskoj godini 2023./2024. nastava započinje u ponedjeljak 4. rujna 2023.
Učenicima od 2. do 8. razreda nastava započinje u 8 sati.
Njihovi razrednici će ih dočekati u učionicama prema rasporedu:
2A: II kat, učionica broj 8 - učiteljica Edi Oreb
2B : II. kat, učionica broj 7 - učiteljica Alida Padovan
3A: II kat, učionica broj 9 - učiteljica Zvjezdana Padovan
3B: II kat, učionica broj 10 - učiteljica Dijana Ančić
4A: potkrovlje istok, učionica broj 15- učiteljica Marija Padovan
4B: potkrovlje istok, učionica broj 14 - učiteljica Dijana Joković
5A: učionica broj 18 – vjeroučitelj Ante Novaković
5B: učionica broj 4 – učitelj Ivan Bačić
6A: učionica broj 2- učiteljica Aida Gavranić
6B: učionica broj 3- učiteljica Fanika Arnautović
7A: učionica broj 17 – učiteljica Marija Petković
7B: učionica broj 13- učiteljica Marina Šeparović
8A: učionica broj 6- učiteljica Gordana Šeparović
8B: učionica broj 5 – učiteljica Kristina Sardelić
Doček učenika prvih razreda OŠ Blato je u 10 sati u dvorištu škole. Nakon prigodnog programa učenici u pratnji svojih učiteljica ulaze u školu i odlaze do svojih učionica. Ove godine naše prvaše posjetiti će i župan, gosp. Nikola Dobroslavić sa svojim suradnicima.
Prvi nastavni dan učenici će imati sat razrednika na kojem će dobiti raspored i detaljne upute o daljnjem radu te radne materijale.
Od utorka svi učenici kreću s nastavom po rasporedu i prema uputama koje će dobiti u ponedjeljak od učitelja-razrednika. Raspored sati i dnevnih odmora za razrednu i predmetnu nastavu nalazi se u prilogu.
Za sve učenike će od utorka biti osigurani marenda i ručak.
Za učenike putnike od 4. rujna 2023. organizira se prijevoz prema novom rasporedu, u dvije smjene. Detalje možete pogledati u prilogu.
Ravnateljica
Katarina Kovačić, prof.
Prva mobilnost u OŠ Blato, u sklopu Erasmus+ projekta „Bolja škola za bolje sutra“, odvijala se od 8. do 13. svibnja 2023. u Helsinkiju.
Učiteljica engleskog jezika, Jelica Šeparović je sudjelovala na šestodnevnom tečaju „ Introduction to the Finnish Education Model“, u organizaciji Europass Teacher Academy. U radu je sudjelovalo sedamnaest učitelja iz Španjolske, Italije, Nizozemske, Poljske, Francuske i Hrvatske.
Iskustvo upoznavanja i razumijevanja finskih obrazovnih metoda i strategija rada nam proširuje vidike i može pridonijeti većoj kvaliteti nastave u našoj školi, poštujući specifičnosti hrvatskog obrazovnog sustava. Iako se u Osnovnoj školi Blato već dugo u nastavi koristi digitalna tehnologija i suradničko učenje, primjenom ovih uspješnih finskih pozitivnih metoda poučavanja želimo motivirati učenike na veću angažiranost, zainteresiranost i samostalnost u učenju, kao i na osvješćivanje vlastitih jakih strana koje će koristiti i u školi i u svakodnevnom životu.
Prvog dana tečaja svaki sudionik je predstavio svoju državu, grad i školu te ukratko iznio svoja očekivanja . Zatim su definirani glavni ishodi tečaja, a to su razumjeti finski progresivni stil podučavanja praktičnim metodama, temeljenim na suradničkom ili kooperativnom učenju koje ima za cilj potaknuti promišljanja i kritičko razmišljanje učenika, međusobno razmjenjivati ideje te osmisliti kako koristiti suradničko učenje kao alat za povećanje motivacije učenika u sudjelovanju u procesu učenja u našoj školi.
Drugog dana smo se upoznali sa poviješću i organizacijom finskog obrazovnog sustava, usporedili ga s obrazovnim sustavima raznih europskih država i definirali specifičnosti obrazovanja u Finskoj u odnosu na ostale države u Europi. Jedna od tih specifičnosti je Phenomenon-Based Learning (PhBL), koje se koristi u finskom modelu obrazovanja, a bazira se na istraživačkom i suradničkom radu, koristeći razne digitalne alate, kao i izvanučioničnu nastavu.
Treći dan je bio posvećen finskoj pozitivnoj pedagogiji zasnovanoj na PERMA modelu koji se sastoji od šest elemenata: pozitivne emocije, angažman, međusobni odnosi, smisao, osobno postignuće i zdravlje. Važan dio tog procesa je permanentno naglašavanje dobrih jakih strana karaktera svakog učenika. U tu svrhu je osmišljena i aplikacija SeetheGood, koja objašnjava pojmove i vodi učenike i učitelje kroz razne aktivnosti.
Četvrti dan smo posjetili školu u gradu Järvenpää, gdje smo razgledali sve prostore u školi pod vodstvom jednog od učitelja, kao i dostupne im tehnologije i ostala sredstva za rad. Ravnatelj škole nam je ukratko opisao metode i strategije nastave te ponudio suradnju u budućim Erasmus+ projektima.
Petog dana smo govorili o finskom tradicionalnom načinu života i pripremanju hrane, kao i o utjecaju drugih europskih država na današnji život u Finskoj. Također smo se upoznali s EdTech zbirkom najnovijih kreativnih obrazovnih tehnički alata koji se koriste u Finskoj. Metodom suradničkog učenja smo napravili scenario podučavanja na temu koju smo sami odabrali, a slijedeći zadane smjernice finskog načina planiranja PhBL lekcije.
Zadnji dan boravka u Helsinkiju smo posjetili otok Seurasaari - muzej na otvorenom, gdje smo se upoznali s dijelom burne finske prošlosti i načinom života i gradnje nastambi u različitim povijesnim periodima, u različitim dijelovima Finske.
Tekst i foto:
Jelica Šeparović, prof.
Poštovani učenici, roditelji i kolege!
Pred nama je nova školska godina- puna novih izazova za sve nas, ali i veselja, novih prijateljstava i prekrasnih iskustava!
Želim svima sretan povratak u školske klupe, a posebnu dobrodošlicu upućujem prvašićima koji započinju svoje školovanje !
U školskoj godini 2022./2023. nastava započinje u ponedjeljak 5. rujna 2022.
Učenicima od 2. do 8. razreda nastava započinje u 8 sati.
Njihovi razrednici će ih dočekati u učionicama prema rasporedu:
2A: II kat, učionica broj 9 - učiteljica Zvjezdana Padovan
2B: II kat, učionica broj 10 - učiteljica Dijana Ančić
3A: potkrovlje istok, učionica broj 15- učiteljica Marija Padovan
3B: potkrovlje istok, učionica broj 14 - učiteljica Dijana Joković
4A: II kat, učionica broj 11 - učiteljica Žana Boroe
4B : II. kat, učionica broj 12 - učiteljica Željka Padovan
5A: učionica broj 2- učiteljica Aida Gavranić
5B: učionica broj 3- učiteljica Fanika Arnautović
6A: učionica broj 5 – učiteljica Marija Petković
6B: učionica broj 13- učiteljica Marina Šeparović
7A: učionica broj 6- učiteljica Gordana Šeparović
7B: učionica broj 1 – učiteljica Kristina Sardelić
8A: učionica broj 18 – vjeroučitelj Ante Novaković
8B: učionica broj 4 – učitelj Ivan Bačić
Doček učenika prvih razreda OŠ Blato je u 10 sati u dvorištu škole. Nakon prigodnog programa u pratnji svojih učiteljica ulaze u školu i odlaze do svojih učionica.
Prvi nastavni dan učenici će imati sat razrednika, nakon čega će im biti podijeljeni pripadajući udžbenici i ostali materijali prema rasporedu za taj dan. Mole se svi učenici da sa sobom u školu donesu prazne torbe-ruksake, malu bilježnicu i pribor za pisanje.
Od utorka svi učenici kreću s nastavom po rasporedu i prema uputama koje će dobiti u ponedjeljak od učitelja-razrednika.
Za učenike putnike od 5. rujna 2022. organizira se prijevoz prema ustaljenom rasporedu:
Prišćapac – Blato: 06,50
Prižba - Blato : 6,50
Prigradica - Blato : 07,20
Blato - Prižba : 13,05
Blato - Prigradica : 13,40
Katarina Kovačić, prof.
Ravnateljica
Momčilo Popadić Pop, Pope ili Momo (Blato na Korčuli, 25. ožujka 1947. - Split, 20. studenog 1990.),
poznat kao autor brojnih tekstova hrvatskih evergreena (npr. "Oprosti mi, pape"), hrvatski je novinar, književnik, pjesnik i esejist.[1] Hedonizam njegova pisanja, Momčila Popadića svrstava u doajene splitske pisane riječi zlatnog doba 70-ih i 80-ih godina 20. stoljeća, kao i činjenica da je pisao jednako kao što je i živio, da mu je poezija bila što i disanje, da je živio za pisanje i od pisanja. izvor Wikipedija o M Popadiću