TJEDNI JELOVNIK
NAPOMENA: UČENICI SU DUŽNI NOSITI SVOJE BOCE SA PIĆEM (VODA, SOK)
ZASLAĐENA GAZIRANA I ENERGETSKA PIĆA NISU DOZVOLJENA !
Klikom na poveznicu otvarate objavu natječaja za radno mjesto spremač/ica na određeno puno radno vrijeme
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
MEMORI GLAGOLJICA
kurikulum.petzanet.hr/VirtualnaUcionica
kliknite na donju sliku - poveznicu
Pred nama je prvi broj NOTICE
Kliknite na naslovnicu kako bi pročitali list i poslušali glazbene primjere.
Office365
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
Hardworkers | AI Chatbot | STEMI
Održana završna konferencija pilot projekta „Škola budućnosti“
Završnom konferencijom je zaključeno prvo izdanje zajedničkog projekta STEMI-ja i Infobipa, kojeg u ulozi glavnog partnera podržava tvrtka A1 Hrvatska. Više od tisuću učenika iz 60 škola diljem Hrvatske imalo je priliku u pola godine kroz praktičan rad izrade chatbotova doći u izravan doticaj sa svijetom umjetne inteligencije.
Rad učeničkog tima naše škole „Hardworkers“ osvojio je treće mjesto u kategoriji osnovnih škola, što predstavlja izuzetan uspjeh čega ni mi sami nismo svjesni.
Tim „Hardworkers“ sačinjavali su: Petar Borovina, Franka Borovina, Iva Cetinić, Ema Čerina, Sara Drušković, Karlo Petković i Barbara Tomašić uz mentorstvo učitelja Kristine Begić i Zorana Sardelića.
Prijavnicu je ispunio učitelj tehničke kulture i informatike Zoran Sardelić ne znajući što ih čeka.
Zoran Sardelić: "Kroz ovaj projekt želja mi je bila učenicima približiti neka nova znanja i iskustva do kojih ne mogu doći kroz svoje redovno školovanje. Nikoga nisam posebno nagovarao da se uključi u projekt. Napravio sam kratku prezentaciju o samom projektu i obrazac kojeg sam poslao svim učenicima sedmih i osmih razreda. Želja mi je bila da pogledaju o čemu se radi i da sami odluče žele li biti dio toga. Od 58 učenika javilo ih se njih sedmero. Bio sam zadovoljan jer sam znao da na njih mogu računati."
Vrijeme utrošeno na projektu je maksimalno dva i po mjeseca dok efektivno oko mjesec dana. Nakon što su istražili UN-ove ciljeve održivog razvoja, odlučili su se na izradu chatbota na temu Pristupačna i čista energija. Budući da je to veoma široko područje, u konzultacijama sa stručnjacima iz Stemi-ja i A1 Hrvatska krenuli su sa izradom svog EcoEnergyBota koji nudi odgovore na neka pitanja o energetskoj učinkovitosti.
Učenici su se podijelili u dvije grupe. Jedna grupa je radila na dizajnu razgovora, smišljanju pitanja i odgovora te prevođenju na engleski, dok je druga grupa izrađivala programski kod koristeći open source framework RASA. Čitavo vrijeme rada na projektu učenici su na raspolaganju imali napisane materijale sa detaljno opisanim koracima rada te inspiracijska videa zaposlenika Stemi-ja.
Korisnik EcoEnergyBot-a može dobiti odgovore na nekoliko pitanja o energetskoj učinkovitosti, solarnim panelima, grijanju, hlađenju, rasvjeti, izolaciji i pasivnim kućama. Mogućnosti nadogradnje i nastavka rada na ovom projektu su neograničene.
Učenicima je rad na ovom projektu bio jako zanimljiv. Veselio ih je timski rad, podjela uloga u timu a bilo je potrebno dosta truda da bi ovo na kraju ovako ispalo.
EcoEnergyBot u OŠ BLATO STEMI
Članak gospodina Zorana Sardelića, mentora učenika za 24sata o radu na projektu
Tim Osnovne škole Blato u sastavu: Petar Borovina, Franka Borovina, Iva Cetinić, Ema Čerina, Sara Drušković, Karlo Petković i Barbara Tomašić uz mentorstvo učitelja Kristine Begić i Zorana Sardelića sudjelovao je u pilot projektu "Škola budućnosti" kojeg su pokrenuli tvrtke Stemi, Infobip i A1 Hrvatska.
Prijavnicu je ispunio učitelj tehničke kulture i informatike Zoran Sardelić ne znajući što ih čeka.
Zoran Sardelić: "Kroz ovaj projekt želja mi je bila učenicima približiti neka nova znanja i iskustva do kojih ne mogu doći kroz svoje redovno školovanje. Nikoga nisam posebno nagovarao da se uključi u projekt. Napravio sam kratku prezentaciju o samom projektu i obrazac kojeg sam poslao svim učenicima sedmih i osmih razreda. Želja mi je bila da pogledaju o čemu se radi i da sami odluče žele li biti dio toga. Od 58 učenika javilo ih se njih sedmero. Bio sam zadovoljan jer sam znao da na njih mogu računati."
Vrijeme utrošeno na projektu je maksimalno dva i po mjeseca dok efektivno oko mjesec dana. Nakon što su istražili UN-ove ciljeve održivog razvoja, odlučili su se na izradu chatbota na temu Pristupačna i čista energija. Budući da je to veoma široko područje, u konzultacijama sa stručnjacima iz Stemi-ja i A1 Hrvatska krenuli su sa izradom svog EcoEnergyBota koji nudi odgovore na neka pitanja o energetskoj učinkovitosti.
Učenici su se podijelili u dvije grupe. Jedna grupa je radila na dizajnu razgovora, smišljanju pitanja i odgovora te prevođenju na engleski, dok je druga grupa izrađivala programski kod koristeći open source framework RASA. Čitavo vrijeme rada na projektu učenici su na raspolaganju imali fenomenalno napisane materijale sa detaljno opisanim koracima rada te inspiracijska videa zaposlenika Stemi-ja.
Korisnik EcoEnergyBot-a može dobiti odgovore na nekoliko pitanja o energetskoj učinkovitosti, solarnim panelima, grijanju, hlađenju, rasvjeti, izolaciji i pasivnim kućama. Mogućnosti nadogradnje i nastavka rada na ovom projektu su neograničene.
Raduje nas da smo mogli biti dio ovog projekta. Nadamo se nastavku suradnje mada u izmijenjenom sastavu jer neki učenici nakon završetka osmog razreda više nisu polaznici Osnovne škole Blato.
Lijep pozdrav,
Zoran Sardelić