TJEDNI JELOVNIK
NAPOMENA: UČENICI SU DUŽNI NOSITI SVOJE BOCE SA PIĆEM (VODA, SOK)
ZASLAĐENA GAZIRANA I ENERGETSKA PIĆA NISU DOZVOLJENA !
Klikom na poveznicu otvarate objavu natječaja za radno mjesto spremač/ica na određeno puno radno vrijeme
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
MEMORI GLAGOLJICA
kurikulum.petzanet.hr/VirtualnaUcionica
kliknite na donju sliku - poveznicu
Pred nama je prvi broj NOTICE
Kliknite na naslovnicu kako bi pročitali list i poslušali glazbene primjere.
Office365
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
Sve boje emocija
autor: Miljana Đolanga, prof. pedagog-psiholog
Tijekom prosinca 2017. i siječnja 2018. učenici prvih razreda su u sklopu GOO nizom radionica na temu „Mirno rješavanje sukoba“ prepoznavali, imenovali i osvještavali kako se osjećaju i kako uvažavaju i razumiju druge. Poznavanje emocija ključno je u samo-razumijevanju, u stvaranju i održavanju zdravih odnosa s okolinom. Emocije su neodvojive od psihičkog i fizičkog zdravlja. One ugodne, ali i neugodne poput ljutnje, straha i tuge pružaju dragocjene informacije o odnosu sa svijetom i nama samima.
Ciljevi radionica:
Prepoznati međusobne različitosti i sličnosti, preispitati vlastitu ulogu u sukobu, izgrađivati toleranciju i međusobno razumijevanje, osvijesti javno verbalno izražavanje.
Vrijeme: 10 školskih sati
Uzrast: 1. razred
Već kao djeca susrećemo se s mnogim izazovima i poteškoćama. Kako biti samopouzdan u situacijama kojih se bojim? Kako razriješiti svađu s prijateljem u razredu ili izvan njega? Kako se nositi s ljubomorom prema braći ili prijateljima? Kako roditeljima dati do znanja da nam nešto smeta? Kako graditi pravo prijateljstvo s drugima? Kako biti sretan i zadovoljan?
Kroz razne radionice i rad na sebi vježbali smo u kako se jedni prema drugima ponašati ljepše, u kojem nam svaki razgovor s drugima znači puno, puno zadovoljstva, a sve to s ciljem doprinosa u stvaranju okruženja u kojem su sve strane na dobitku. Ovakvim načinom rada smo naučili kako razumjeti i poštivati druge učenike kako bi pridonijeli razvoju razredne zajednice kao cjeline te poučili načine nenasilnog rješavanja sukoba.
Iz škola izlazimo s različitim znanjima osim najvažnijeg: kako razumjeti sebe, druge i kako se sporazumjeti?
Na svu sreću i svaka nepredvidljivost čini naš život ljepšim, zar ne?
OTVORIMO ZAJEDNO VRATA U TAJ ŠARENI SVIJET
Fotografije s radionica:
foto M. Đolanga
foto: T. Padovan - pano u OŠ Blato