preskoči na sadržaj

Osnovna škola Blato

Login
TJEDNI JELOVNIK

TJEDNI JELOVNIK  13.5.- 17.5. 2024.

NAPOMENA: UČENICI SU DUŽNI NOSITI SVOJE BOCE SA PIĆEM (VODA, SOK)

ZASLAĐENA GAZIRANA I ENERGETSKA PIĆA NISU DOZVOLJENA !

 

Priloženi dokumenti:
JELOVNIK 13.-17.Svibanj 2024.doc

UPISI U PRVI RAZRED ŠK. GOD. 2024./25.

Poštovani roditelji/skrbnici,

na priloženoj poveznici nalaze se obavijesti vezane za upis učenika u prvi razred za školsku godinu 2024./25.

UPISI U PRVI RAZRED 2024./25.

Javni poziv za dostavu ponuda- HVAR 2 2024/2025

Javni poziv na dostavu ponuda- HVAR 2

TERMINI INFORMACIJA ZA RODITELJE
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Blato - temperatura - prognoza

 

INFO LINIJA ZA OVISNOSTI HRVATSKOG ZAVODA ZA JAVNO ZDRAVSTVO

KATALOG KNJIŽNICE OŠ BLATO

 

PREVENCIJA OVISNOSTI

Brošura za roditelje

e- Škole Pilot Projekt

 

Zatraži pomoć - prijavi

NAJAVE
OSNOVNA GLAZBENA ŠKOLA

Zanimljivo i zabavno

MEMORI   GLAGOLJICA

 

Rezultati LiDraNo 2016

 

 

 

ZAŠTITA DJECE NA INTERNETU

kurikulum.petzanet.hr/VirtualnaUcionica

kliknite na donju sliku - poveznicu

NOTICA glazbeni mjesečnik

Pred nama je  prvi broj NOTICE

Kliknite na naslovnicu kako bi pročitali list i poslušali glazbene primjere.

Aktualno

Office365

Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.

 

Svim učenicima, učiteljima i nastavnicima osnovnih i srednjih škola omogućen je besplatan pristup alatima Office 365, koji ostvaruju uz korištenje svog elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr (kao za ocjene.skole.hr). Korisnici se sa svojim podacima prijavljuju  na adresi https://office365.skole.hr  i time dobivaju pristup svim Office 365 alatima i aplikacijama, i na računalu kod kuće, kao i u školi.
Iz drugih izvora
e- Twinning OŠ Blato

PROGRAMI I DR

 

 

 

e-DNEVNIK

 

UPIS U SREDNJU ŠKOLU 2022/2023.

 

ROKOVI - KALENDAR

> O I. razred srednje škole u školskoj godini 2022./2023. dostupna je ovdje.dluka o upisu učenika u

Static HTML
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EPIDEMIOLOŠKE MJERE U OŠ BLATO
Autor: Tonći Padovan, 4. 9. 2020.

EPIDEMIOLOŠKE MJERE ZAŠTITE OD ZARAZE VIRUSOM COVID-19 ZA ŠKOLSKU GODINU 2020./2021. ZA UČENIKE I RODITELJE

 

Ove epidemiološke mjere vrijede za učenike Osnovne škole „Blato“ za vrijeme nastave u školi od 7. rujna 2020. godine.

Mjere su izrađene prema uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

OBVEZE RODITELJA/UČENIKA PRIJE DOLASKA U ŠKOLU

  • Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu već se javljaju telefonom ravnatelju škole i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Učenici viših razreda mogu sami izmjeriti temperaturu.
  • Vrijednost izmjerene temperature prije polaska u školu roditelj/učenik je dužan upisati u   posebnu bilježnicu koju je učenik razredne nastave dužan pokazati učitelju. Učenik predmetne nastave upisat de vrijednost svoje temperature u tablicu koja de biti izvješena u matičnom razredu.
  •  Osigurati djetetu 1 paketić  papirnatih maramica za nos i staviti ga u školsku torbu.
  • Svakodnevno osigurati učeniku  obrok/ užinu ( voće ili sendvić  izbjegavati grickalice i slično )  i  ½ l  vode ili soka -

 

DOLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLU

  •  Djeca u školu dolaze sama, organiziranim prijevozom ili u pratnji roditelja na način kako bi dolazili da nema epidemije.
  • Dijete u školu ne smije dovoditi roditelj koji ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ako ima izrečenu mjeru samoizolacije ili ako je dijete zaraženo s COVID19. Ako iste simptome ili mjeru samoizolacije ima dijete/učenik ili ako je zaraženo virusom COVID-19 ne smije dolaziti u školu.
  • Roditelji/skrbnici koji dovode i odvode djecu u školu to čine na način da ne ulaze u školu, osim ako je to neophodno zbog iznimno opravdanih razloga.
  • Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli drugim učenicima.
  • Učenici ulaze u školu poštujući razmak  2m. Ulazak učenika u školu i dezinfekciju ruku nadziru dežurni spremači i dežurni učitelji. Dijete se odmah nakon ulaska upućuje u svoju učionicu poštujući oznake i  distancu.

BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

  • Djeca trebaju  što je više moguće održavati distancu (fizičku udaljenost) od druge djece i odraslih (preporučeno 1,5 m).
  • Tijekom boravka u školi učenik isključivo boravi u svojoj odgojno-obrazovnoj skupini (razredu) i ne miješa se s djecom iz drugih odgojno-obrazovnih skupina.
  • Učenik smije napustiti prostoriju u kojoj boravi njegova odgojno-obrazovna skupina SAMO u slučaju odlaska na toalet, pranja ruku ili izlaska u dvorište škole radi aktivnosti na otvorenom i to isključivo na način da se ne miješa s djecom iz drugih razreda.
  • Prilikom prolaska kroz zajedničke prostorije (hodnik/hol/toaleti/dvorana) učenici su dužni prolazak skratiti na minimum, nepotrebno ne dodirivati površine ili predmete.
  • Djeca trebaju redovito i pravilno prati ruke prije ulaska u svoju učionicu, prije konzumiranja hrane, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Nakon pranja ruku vodom i sapunom ruke treba osušiti papirnatim ručnikom za jednokratnu upotrebu koji se nakon korištena baca u koš za otpatke s poklopcem. Pranje ruku prije konzumiranja hrane, nakon dolaska izvana i u nekim drugim prilikama u razredu zamjenjuje se dezinficiranjem ruku u onim učionicama u kojima nema tekuće vode i sapuna.
  • Djecu treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju odbaciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju rukama.
  • Preporuča se i potiče djecu da ne dodiruju usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljaju ruke i predmete u usta. Svako dijete samo postupa sa svojom odjećom i obućom, školskim priborom, torbama i knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari druge djece.
  • Djeca ne nose zaštitne maske osim u slučaju kada u razredu nije moguće održati fizičku udaljenost od druge djece i osoba u učionici. Masku mogu nositi učenici koji to žele i oni učenici koji su u skupini izrazito vulnerabilnih osoba i kojima je nošenje maske preporučio liječnik.
  • Djeca užinu/jelo konzumiraju u prostoriji u kojoj boravi njihova odgojno-obrazovna skupina.

 

ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI

  • Nastava se u školi organizira za sve učenike od 1. do 8. razreda i sva djeca su je obvezna pohađati. Nastava se organizira u dvije smjene  A i B turnus.
    • A turnus  – neparni tjedan u nastavnoj godini  2020/2021:
    • Jutro Niži razredi  1- 4 razred,  poslijepodne  viši razredi od 5 – 8  razreda  -
    • B  turnus – parni  tjedan u nastavnoj godini 2020/2021
    • Jutro prvi  AB razred  i viši razredi od 5 – 8  razreda -  poslijepodne  niži od 2 – 4 razreda

 

  • Tijekom nastave učenici jedne obrazovne skupine ne miješaju se s učenicima druge obrazovne skupine.
  • U razrednoj nastavi s učenicima boravi njihova učiteljica razredne nastave i učitelji predmetne nastave koji predaju u tom razredu.
  • U predmetnoj nastavi s učenicima borave predmetni učitelji i to tako da je što manji broj predmetnih učitelja tijekom dana u jednoj odgojno-obrazovnoj skupini.
  • Nastava se izvodi  u svim predmetima kroz blok satove u predmetnoj nastavi  i u razrednoj nastavi gostujući učitelji.
  • Nastava TZK odvija se kad god je to moguće u vanjskim prostorima, odnosno na školskom igralištu i to na način da ne dolazi do spajanja ili kontakta razrednih odjeljenja niti u svlačionici, niti u dvorani niti u vanjskom prostoru.  
  • Kod održavanja nastave u zatvorenom prostoru primjenjuju se Preporuke za treninge i športsko-rekreativne aktivnosti u zatvorenim športskim objektima.
  • Za vrijeme odmora učenici ostaju u svojim učionicama, koje nadziru učitelji.
  • Odmori se organiziraju u različito vrijeme. Učenici se kreću izvan učionice samo ako je to nužno. Početak i završetak nastave i odmora, raspored ulaska i izlaska razreda iz škole i  ostalih aktivnosti uređuju se posebnih protokolom koji donosi ravnatelj škole.
  • Za vrijeme trajanja proglašene epidemije COVID-19 ne organiziraju se ekskurzije učenika, izvanučionična nastava, (osim u okruženju škole - ), maturalni izleti, posjeti i sl.

 

 

POSTUPANJE U SLUČAJU SUMNJE U ZARAZU KOD DJETETA

 

  • Kod pojave znakova bolesti koji upućuju na moguću zarazu COVID-19 (povišena tjelesna temperatura – pod pazuhom 37,2, simptomi respiratornih bolesti – kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja, poremećaj osjeta njuha i okusa i gastrointestinalne smetnje – proljev, povraćanje i bol u trbuhu) dijete/učenik ostaje kod kude i javlja se najprije telefonom izabranom liječniku obiteljske medicine koji odlučuje o testiranju. O tome roditelj telefonom mora obavijestiti školu.
  •  Ako djeca razviju simptome COVID-19 tijekom boravka u ustanovi, učitelj odmah obavještava roditelje, koji u najkraćem mogućem roku trebaju doći po dijete.
    • Do dolaska roditelja dijete se izolira u prikladnoj prostoriji. Odmah po utvrđivanju simptoma djetetu je potrebno osigurati masku za lice, a učitelju koji prati dijete do prostorije za izolaciju i boravi s njime treba osigurati vizir, masku i jednokratnu pregaču. Po odlasku djeteta dezinficira se prostorija u kojoj je dijete bilo izolirano.
  • Poseban prostor za izolaciju, djelatnike koji su zaduženi za brigu o bolesnom djetetu do dolaska roditelja i poseban protokol propisuje se mjerama za djelatnike škole.
  • Ravnatelj nadležnom epidemiologu/školskom liječniku javlja svako grupiranje osoba sa sumnjom na COVID-19 i svaku pojedinačnu infekciju koju roditelj ili djelatnik moraju najhitnije prijaviti ravnatelju.
  • Kod pojedinačnog slučaja pojave simptoma koji mogu upućivati na zarazu COVID-19, razredni odjel u pravilu nastavlja dalje s radom, dok se kod prijavljenog grupiranja osoba sa znakovima bolesti postupa sukladno mišljenju liječnika.
  • Kad se kod djeteta/učenika utvrdi zaraza COVID-19, postupa se sukladno odluci nadležnog epidemiologa. Za sve osobe kod koji se utvrdi da su bile u bliskom kontaktu sa zaraženom osobom u vrijeme kad je osoba mogla biti zarazna izriče se mjera samoizolacije.

 

ODLAZAK IZ ŠKOLE

  • Odlazak učenika iz škole odvija se prema utvrđenom protokolu za izlazak svakog pojedinog razreda i to na način da ne dolazi do kontakta između djece različitih razreda.
  • Nakon završetka nastave djeca se bez zadržavanja upućuju prema izlasku iz škole.
  • Izlazak učenika iz škole nadgleda učitelj/učiteljica koja s njima održava zadnji školski sat, te vodi brigu o održavanju distance i pridržavanju svih ostalih mjera kod izlaska učenika iz škole.

 

PRIJEVOZ UČENIKA

  • Učenici koji na nastavu dolaze organiziranim prijevozom dužni su se u autobusu pridržavati mjera propisanih za javni prijevoz.
  • Učenici su kod ulaska u autobus, tijekom vožnje i kod izlaska autobusa dužni održavati fizičku distancu i nositi masku.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EPIDEMIOLOŠKE MJERE U OŠ BLATO
Autor: Tonći Padovan, 4. 9. 2020.

EPIDEMIOLOŠKE MJERE ZAŠTITE OD ZARAZE VIRUSOM COVID-19 ZA ŠKOLSKU GODINU 2020./2021. ZA UČENIKE I RODITELJE

 

Ove epidemiološke mjere vrijede za učenike Osnovne škole „Blato“ za vrijeme nastave u školi od 7. rujna 2020. godine.

Mjere su izrađene prema uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

OBVEZE RODITELJA/UČENIKA PRIJE DOLASKA U ŠKOLU

  • Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu već se javljaju telefonom ravnatelju škole i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Učenici viših razreda mogu sami izmjeriti temperaturu.
  • Vrijednost izmjerene temperature prije polaska u školu roditelj/učenik je dužan upisati u   posebnu bilježnicu koju je učenik razredne nastave dužan pokazati učitelju. Učenik predmetne nastave upisat de vrijednost svoje temperature u tablicu koja de biti izvješena u matičnom razredu.
  •  Osigurati djetetu 1 paketić  papirnatih maramica za nos i staviti ga u školsku torbu.
  • Svakodnevno osigurati učeniku  obrok/ užinu ( voće ili sendvić  izbjegavati grickalice i slično )  i  ½ l  vode ili soka -

 

DOLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLU

  •  Djeca u školu dolaze sama, organiziranim prijevozom ili u pratnji roditelja na način kako bi dolazili da nema epidemije.
  • Dijete u školu ne smije dovoditi roditelj koji ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ako ima izrečenu mjeru samoizolacije ili ako je dijete zaraženo s COVID19. Ako iste simptome ili mjeru samoizolacije ima dijete/učenik ili ako je zaraženo virusom COVID-19 ne smije dolaziti u školu.
  • Roditelji/skrbnici koji dovode i odvode djecu u školu to čine na način da ne ulaze u školu, osim ako je to neophodno zbog iznimno opravdanih razloga.
  • Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli drugim učenicima.
  • Učenici ulaze u školu poštujući razmak  2m. Ulazak učenika u školu i dezinfekciju ruku nadziru dežurni spremači i dežurni učitelji. Dijete se odmah nakon ulaska upućuje u svoju učionicu poštujući oznake i  distancu.

BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

  • Djeca trebaju  što je više moguće održavati distancu (fizičku udaljenost) od druge djece i odraslih (preporučeno 1,5 m).
  • Tijekom boravka u školi učenik isključivo boravi u svojoj odgojno-obrazovnoj skupini (razredu) i ne miješa se s djecom iz drugih odgojno-obrazovnih skupina.
  • Učenik smije napustiti prostoriju u kojoj boravi njegova odgojno-obrazovna skupina SAMO u slučaju odlaska na toalet, pranja ruku ili izlaska u dvorište škole radi aktivnosti na otvorenom i to isključivo na način da se ne miješa s djecom iz drugih razreda.
  • Prilikom prolaska kroz zajedničke prostorije (hodnik/hol/toaleti/dvorana) učenici su dužni prolazak skratiti na minimum, nepotrebno ne dodirivati površine ili predmete.
  • Djeca trebaju redovito i pravilno prati ruke prije ulaska u svoju učionicu, prije konzumiranja hrane, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Nakon pranja ruku vodom i sapunom ruke treba osušiti papirnatim ručnikom za jednokratnu upotrebu koji se nakon korištena baca u koš za otpatke s poklopcem. Pranje ruku prije konzumiranja hrane, nakon dolaska izvana i u nekim drugim prilikama u razredu zamjenjuje se dezinficiranjem ruku u onim učionicama u kojima nema tekuće vode i sapuna.
  • Djecu treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju odbaciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju rukama.
  • Preporuča se i potiče djecu da ne dodiruju usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljaju ruke i predmete u usta. Svako dijete samo postupa sa svojom odjećom i obućom, školskim priborom, torbama i knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari druge djece.
  • Djeca ne nose zaštitne maske osim u slučaju kada u razredu nije moguće održati fizičku udaljenost od druge djece i osoba u učionici. Masku mogu nositi učenici koji to žele i oni učenici koji su u skupini izrazito vulnerabilnih osoba i kojima je nošenje maske preporučio liječnik.
  • Djeca užinu/jelo konzumiraju u prostoriji u kojoj boravi njihova odgojno-obrazovna skupina.

 

ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI

  • Nastava se u školi organizira za sve učenike od 1. do 8. razreda i sva djeca su je obvezna pohađati. Nastava se organizira u dvije smjene  A i B turnus.
    • A turnus  – neparni tjedan u nastavnoj godini  2020/2021:
    • Jutro Niži razredi  1- 4 razred,  poslijepodne  viši razredi od 5 – 8  razreda  -
    • B  turnus – parni  tjedan u nastavnoj godini 2020/2021
    • Jutro prvi  AB razred  i viši razredi od 5 – 8  razreda -  poslijepodne  niži od 2 – 4 razreda

 

  • Tijekom nastave učenici jedne obrazovne skupine ne miješaju se s učenicima druge obrazovne skupine.
  • U razrednoj nastavi s učenicima boravi njihova učiteljica razredne nastave i učitelji predmetne nastave koji predaju u tom razredu.
  • U predmetnoj nastavi s učenicima borave predmetni učitelji i to tako da je što manji broj predmetnih učitelja tijekom dana u jednoj odgojno-obrazovnoj skupini.
  • Nastava se izvodi  u svim predmetima kroz blok satove u predmetnoj nastavi  i u razrednoj nastavi gostujući učitelji.
  • Nastava TZK odvija se kad god je to moguće u vanjskim prostorima, odnosno na školskom igralištu i to na način da ne dolazi do spajanja ili kontakta razrednih odjeljenja niti u svlačionici, niti u dvorani niti u vanjskom prostoru.  
  • Kod održavanja nastave u zatvorenom prostoru primjenjuju se Preporuke za treninge i športsko-rekreativne aktivnosti u zatvorenim športskim objektima.
  • Za vrijeme odmora učenici ostaju u svojim učionicama, koje nadziru učitelji.
  • Odmori se organiziraju u različito vrijeme. Učenici se kreću izvan učionice samo ako je to nužno. Početak i završetak nastave i odmora, raspored ulaska i izlaska razreda iz škole i  ostalih aktivnosti uređuju se posebnih protokolom koji donosi ravnatelj škole.
  • Za vrijeme trajanja proglašene epidemije COVID-19 ne organiziraju se ekskurzije učenika, izvanučionična nastava, (osim u okruženju škole - ), maturalni izleti, posjeti i sl.

 

 

POSTUPANJE U SLUČAJU SUMNJE U ZARAZU KOD DJETETA

 

  • Kod pojave znakova bolesti koji upućuju na moguću zarazu COVID-19 (povišena tjelesna temperatura – pod pazuhom 37,2, simptomi respiratornih bolesti – kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja, poremećaj osjeta njuha i okusa i gastrointestinalne smetnje – proljev, povraćanje i bol u trbuhu) dijete/učenik ostaje kod kude i javlja se najprije telefonom izabranom liječniku obiteljske medicine koji odlučuje o testiranju. O tome roditelj telefonom mora obavijestiti školu.
  •  Ako djeca razviju simptome COVID-19 tijekom boravka u ustanovi, učitelj odmah obavještava roditelje, koji u najkraćem mogućem roku trebaju doći po dijete.
    • Do dolaska roditelja dijete se izolira u prikladnoj prostoriji. Odmah po utvrđivanju simptoma djetetu je potrebno osigurati masku za lice, a učitelju koji prati dijete do prostorije za izolaciju i boravi s njime treba osigurati vizir, masku i jednokratnu pregaču. Po odlasku djeteta dezinficira se prostorija u kojoj je dijete bilo izolirano.
  • Poseban prostor za izolaciju, djelatnike koji su zaduženi za brigu o bolesnom djetetu do dolaska roditelja i poseban protokol propisuje se mjerama za djelatnike škole.
  • Ravnatelj nadležnom epidemiologu/školskom liječniku javlja svako grupiranje osoba sa sumnjom na COVID-19 i svaku pojedinačnu infekciju koju roditelj ili djelatnik moraju najhitnije prijaviti ravnatelju.
  • Kod pojedinačnog slučaja pojave simptoma koji mogu upućivati na zarazu COVID-19, razredni odjel u pravilu nastavlja dalje s radom, dok se kod prijavljenog grupiranja osoba sa znakovima bolesti postupa sukladno mišljenju liječnika.
  • Kad se kod djeteta/učenika utvrdi zaraza COVID-19, postupa se sukladno odluci nadležnog epidemiologa. Za sve osobe kod koji se utvrdi da su bile u bliskom kontaktu sa zaraženom osobom u vrijeme kad je osoba mogla biti zarazna izriče se mjera samoizolacije.

 

ODLAZAK IZ ŠKOLE

  • Odlazak učenika iz škole odvija se prema utvrđenom protokolu za izlazak svakog pojedinog razreda i to na način da ne dolazi do kontakta između djece različitih razreda.
  • Nakon završetka nastave djeca se bez zadržavanja upućuju prema izlasku iz škole.
  • Izlazak učenika iz škole nadgleda učitelj/učiteljica koja s njima održava zadnji školski sat, te vodi brigu o održavanju distance i pridržavanju svih ostalih mjera kod izlaska učenika iz škole.

 

PRIJEVOZ UČENIKA

  • Učenici koji na nastavu dolaze organiziranim prijevozom dužni su se u autobusu pridržavati mjera propisanih za javni prijevoz.
  • Učenici su kod ulaska u autobus, tijekom vožnje i kod izlaska autobusa dužni održavati fizičku distancu i nositi masku.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EPIDEMIOLOŠKE MJERE U OŠ BLATO
Autor: Tonći Padovan, 4. 9. 2020.

EPIDEMIOLOŠKE MJERE ZAŠTITE OD ZARAZE VIRUSOM COVID-19 ZA ŠKOLSKU GODINU 2020./2021. ZA UČENIKE I RODITELJE

 

Ove epidemiološke mjere vrijede za učenike Osnovne škole „Blato“ za vrijeme nastave u školi od 7. rujna 2020. godine.

Mjere su izrađene prema uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

OBVEZE RODITELJA/UČENIKA PRIJE DOLASKA U ŠKOLU

  • Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu već se javljaju telefonom ravnatelju škole i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Učenici viših razreda mogu sami izmjeriti temperaturu.
  • Vrijednost izmjerene temperature prije polaska u školu roditelj/učenik je dužan upisati u   posebnu bilježnicu koju je učenik razredne nastave dužan pokazati učitelju. Učenik predmetne nastave upisat de vrijednost svoje temperature u tablicu koja de biti izvješena u matičnom razredu.
  •  Osigurati djetetu 1 paketić  papirnatih maramica za nos i staviti ga u školsku torbu.
  • Svakodnevno osigurati učeniku  obrok/ užinu ( voće ili sendvić  izbjegavati grickalice i slično )  i  ½ l  vode ili soka -

 

DOLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLU

  •  Djeca u školu dolaze sama, organiziranim prijevozom ili u pratnji roditelja na način kako bi dolazili da nema epidemije.
  • Dijete u školu ne smije dovoditi roditelj koji ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ako ima izrečenu mjeru samoizolacije ili ako je dijete zaraženo s COVID19. Ako iste simptome ili mjeru samoizolacije ima dijete/učenik ili ako je zaraženo virusom COVID-19 ne smije dolaziti u školu.
  • Roditelji/skrbnici koji dovode i odvode djecu u školu to čine na način da ne ulaze u školu, osim ako je to neophodno zbog iznimno opravdanih razloga.
  • Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli drugim učenicima.
  • Učenici ulaze u školu poštujući razmak  2m. Ulazak učenika u školu i dezinfekciju ruku nadziru dežurni spremači i dežurni učitelji. Dijete se odmah nakon ulaska upućuje u svoju učionicu poštujući oznake i  distancu.

BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

  • Djeca trebaju  što je više moguće održavati distancu (fizičku udaljenost) od druge djece i odraslih (preporučeno 1,5 m).
  • Tijekom boravka u školi učenik isključivo boravi u svojoj odgojno-obrazovnoj skupini (razredu) i ne miješa se s djecom iz drugih odgojno-obrazovnih skupina.
  • Učenik smije napustiti prostoriju u kojoj boravi njegova odgojno-obrazovna skupina SAMO u slučaju odlaska na toalet, pranja ruku ili izlaska u dvorište škole radi aktivnosti na otvorenom i to isključivo na način da se ne miješa s djecom iz drugih razreda.
  • Prilikom prolaska kroz zajedničke prostorije (hodnik/hol/toaleti/dvorana) učenici su dužni prolazak skratiti na minimum, nepotrebno ne dodirivati površine ili predmete.
  • Djeca trebaju redovito i pravilno prati ruke prije ulaska u svoju učionicu, prije konzumiranja hrane, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Nakon pranja ruku vodom i sapunom ruke treba osušiti papirnatim ručnikom za jednokratnu upotrebu koji se nakon korištena baca u koš za otpatke s poklopcem. Pranje ruku prije konzumiranja hrane, nakon dolaska izvana i u nekim drugim prilikama u razredu zamjenjuje se dezinficiranjem ruku u onim učionicama u kojima nema tekuće vode i sapuna.
  • Djecu treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju odbaciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju rukama.
  • Preporuča se i potiče djecu da ne dodiruju usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljaju ruke i predmete u usta. Svako dijete samo postupa sa svojom odjećom i obućom, školskim priborom, torbama i knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari druge djece.
  • Djeca ne nose zaštitne maske osim u slučaju kada u razredu nije moguće održati fizičku udaljenost od druge djece i osoba u učionici. Masku mogu nositi učenici koji to žele i oni učenici koji su u skupini izrazito vulnerabilnih osoba i kojima je nošenje maske preporučio liječnik.
  • Djeca užinu/jelo konzumiraju u prostoriji u kojoj boravi njihova odgojno-obrazovna skupina.

 

ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI

  • Nastava se u školi organizira za sve učenike od 1. do 8. razreda i sva djeca su je obvezna pohađati. Nastava se organizira u dvije smjene  A i B turnus.
    • A turnus  – neparni tjedan u nastavnoj godini  2020/2021:
    • Jutro Niži razredi  1- 4 razred,  poslijepodne  viši razredi od 5 – 8  razreda  -
    • B  turnus – parni  tjedan u nastavnoj godini 2020/2021
    • Jutro prvi  AB razred  i viši razredi od 5 – 8  razreda -  poslijepodne  niži od 2 – 4 razreda

 

  • Tijekom nastave učenici jedne obrazovne skupine ne miješaju se s učenicima druge obrazovne skupine.
  • U razrednoj nastavi s učenicima boravi njihova učiteljica razredne nastave i učitelji predmetne nastave koji predaju u tom razredu.
  • U predmetnoj nastavi s učenicima borave predmetni učitelji i to tako da je što manji broj predmetnih učitelja tijekom dana u jednoj odgojno-obrazovnoj skupini.
  • Nastava se izvodi  u svim predmetima kroz blok satove u predmetnoj nastavi  i u razrednoj nastavi gostujući učitelji.
  • Nastava TZK odvija se kad god je to moguće u vanjskim prostorima, odnosno na školskom igralištu i to na način da ne dolazi do spajanja ili kontakta razrednih odjeljenja niti u svlačionici, niti u dvorani niti u vanjskom prostoru.  
  • Kod održavanja nastave u zatvorenom prostoru primjenjuju se Preporuke za treninge i športsko-rekreativne aktivnosti u zatvorenim športskim objektima.
  • Za vrijeme odmora učenici ostaju u svojim učionicama, koje nadziru učitelji.
  • Odmori se organiziraju u različito vrijeme. Učenici se kreću izvan učionice samo ako je to nužno. Početak i završetak nastave i odmora, raspored ulaska i izlaska razreda iz škole i  ostalih aktivnosti uređuju se posebnih protokolom koji donosi ravnatelj škole.
  • Za vrijeme trajanja proglašene epidemije COVID-19 ne organiziraju se ekskurzije učenika, izvanučionična nastava, (osim u okruženju škole - ), maturalni izleti, posjeti i sl.

 

 

POSTUPANJE U SLUČAJU SUMNJE U ZARAZU KOD DJETETA

 

  • Kod pojave znakova bolesti koji upućuju na moguću zarazu COVID-19 (povišena tjelesna temperatura – pod pazuhom 37,2, simptomi respiratornih bolesti – kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja, poremećaj osjeta njuha i okusa i gastrointestinalne smetnje – proljev, povraćanje i bol u trbuhu) dijete/učenik ostaje kod kude i javlja se najprije telefonom izabranom liječniku obiteljske medicine koji odlučuje o testiranju. O tome roditelj telefonom mora obavijestiti školu.
  •  Ako djeca razviju simptome COVID-19 tijekom boravka u ustanovi, učitelj odmah obavještava roditelje, koji u najkraćem mogućem roku trebaju doći po dijete.
    • Do dolaska roditelja dijete se izolira u prikladnoj prostoriji. Odmah po utvrđivanju simptoma djetetu je potrebno osigurati masku za lice, a učitelju koji prati dijete do prostorije za izolaciju i boravi s njime treba osigurati vizir, masku i jednokratnu pregaču. Po odlasku djeteta dezinficira se prostorija u kojoj je dijete bilo izolirano.
  • Poseban prostor za izolaciju, djelatnike koji su zaduženi za brigu o bolesnom djetetu do dolaska roditelja i poseban protokol propisuje se mjerama za djelatnike škole.
  • Ravnatelj nadležnom epidemiologu/školskom liječniku javlja svako grupiranje osoba sa sumnjom na COVID-19 i svaku pojedinačnu infekciju koju roditelj ili djelatnik moraju najhitnije prijaviti ravnatelju.
  • Kod pojedinačnog slučaja pojave simptoma koji mogu upućivati na zarazu COVID-19, razredni odjel u pravilu nastavlja dalje s radom, dok se kod prijavljenog grupiranja osoba sa znakovima bolesti postupa sukladno mišljenju liječnika.
  • Kad se kod djeteta/učenika utvrdi zaraza COVID-19, postupa se sukladno odluci nadležnog epidemiologa. Za sve osobe kod koji se utvrdi da su bile u bliskom kontaktu sa zaraženom osobom u vrijeme kad je osoba mogla biti zarazna izriče se mjera samoizolacije.

 

ODLAZAK IZ ŠKOLE

  • Odlazak učenika iz škole odvija se prema utvrđenom protokolu za izlazak svakog pojedinog razreda i to na način da ne dolazi do kontakta između djece različitih razreda.
  • Nakon završetka nastave djeca se bez zadržavanja upućuju prema izlasku iz škole.
  • Izlazak učenika iz škole nadgleda učitelj/učiteljica koja s njima održava zadnji školski sat, te vodi brigu o održavanju distance i pridržavanju svih ostalih mjera kod izlaska učenika iz škole.

 

PRIJEVOZ UČENIKA

  • Učenici koji na nastavu dolaze organiziranim prijevozom dužni su se u autobusu pridržavati mjera propisanih za javni prijevoz.
  • Učenici su kod ulaska u autobus, tijekom vožnje i kod izlaska autobusa dužni održavati fizičku distancu i nositi masku.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EPIDEMIOLOŠKE MJERE U OŠ BLATO
Autor: Tonći Padovan, 4. 9. 2020.

EPIDEMIOLOŠKE MJERE ZAŠTITE OD ZARAZE VIRUSOM COVID-19 ZA ŠKOLSKU GODINU 2020./2021. ZA UČENIKE I RODITELJE

 

Ove epidemiološke mjere vrijede za učenike Osnovne škole „Blato“ za vrijeme nastave u školi od 7. rujna 2020. godine.

Mjere su izrađene prema uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

OBVEZE RODITELJA/UČENIKA PRIJE DOLASKA U ŠKOLU

  • Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu već se javljaju telefonom ravnatelju škole i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Učenici viših razreda mogu sami izmjeriti temperaturu.
  • Vrijednost izmjerene temperature prije polaska u školu roditelj/učenik je dužan upisati u   posebnu bilježnicu koju je učenik razredne nastave dužan pokazati učitelju. Učenik predmetne nastave upisat de vrijednost svoje temperature u tablicu koja de biti izvješena u matičnom razredu.
  •  Osigurati djetetu 1 paketić  papirnatih maramica za nos i staviti ga u školsku torbu.
  • Svakodnevno osigurati učeniku  obrok/ užinu ( voće ili sendvić  izbjegavati grickalice i slično )  i  ½ l  vode ili soka -

 

DOLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLU

  •  Djeca u školu dolaze sama, organiziranim prijevozom ili u pratnji roditelja na način kako bi dolazili da nema epidemije.
  • Dijete u školu ne smije dovoditi roditelj koji ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ako ima izrečenu mjeru samoizolacije ili ako je dijete zaraženo s COVID19. Ako iste simptome ili mjeru samoizolacije ima dijete/učenik ili ako je zaraženo virusom COVID-19 ne smije dolaziti u školu.
  • Roditelji/skrbnici koji dovode i odvode djecu u školu to čine na način da ne ulaze u školu, osim ako je to neophodno zbog iznimno opravdanih razloga.
  • Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli drugim učenicima.
  • Učenici ulaze u školu poštujući razmak  2m. Ulazak učenika u školu i dezinfekciju ruku nadziru dežurni spremači i dežurni učitelji. Dijete se odmah nakon ulaska upućuje u svoju učionicu poštujući oznake i  distancu.

BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

  • Djeca trebaju  što je više moguće održavati distancu (fizičku udaljenost) od druge djece i odraslih (preporučeno 1,5 m).
  • Tijekom boravka u školi učenik isključivo boravi u svojoj odgojno-obrazovnoj skupini (razredu) i ne miješa se s djecom iz drugih odgojno-obrazovnih skupina.
  • Učenik smije napustiti prostoriju u kojoj boravi njegova odgojno-obrazovna skupina SAMO u slučaju odlaska na toalet, pranja ruku ili izlaska u dvorište škole radi aktivnosti na otvorenom i to isključivo na način da se ne miješa s djecom iz drugih razreda.
  • Prilikom prolaska kroz zajedničke prostorije (hodnik/hol/toaleti/dvorana) učenici su dužni prolazak skratiti na minimum, nepotrebno ne dodirivati površine ili predmete.
  • Djeca trebaju redovito i pravilno prati ruke prije ulaska u svoju učionicu, prije konzumiranja hrane, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Nakon pranja ruku vodom i sapunom ruke treba osušiti papirnatim ručnikom za jednokratnu upotrebu koji se nakon korištena baca u koš za otpatke s poklopcem. Pranje ruku prije konzumiranja hrane, nakon dolaska izvana i u nekim drugim prilikama u razredu zamjenjuje se dezinficiranjem ruku u onim učionicama u kojima nema tekuće vode i sapuna.
  • Djecu treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju odbaciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju rukama.
  • Preporuča se i potiče djecu da ne dodiruju usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljaju ruke i predmete u usta. Svako dijete samo postupa sa svojom odjećom i obućom, školskim priborom, torbama i knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari druge djece.
  • Djeca ne nose zaštitne maske osim u slučaju kada u razredu nije moguće održati fizičku udaljenost od druge djece i osoba u učionici. Masku mogu nositi učenici koji to žele i oni učenici koji su u skupini izrazito vulnerabilnih osoba i kojima je nošenje maske preporučio liječnik.
  • Djeca užinu/jelo konzumiraju u prostoriji u kojoj boravi njihova odgojno-obrazovna skupina.

 

ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI

  • Nastava se u školi organizira za sve učenike od 1. do 8. razreda i sva djeca su je obvezna pohađati. Nastava se organizira u dvije smjene  A i B turnus.
    • A turnus  – neparni tjedan u nastavnoj godini  2020/2021:
    • Jutro Niži razredi  1- 4 razred,  poslijepodne  viši razredi od 5 – 8  razreda  -
    • B  turnus – parni  tjedan u nastavnoj godini 2020/2021
    • Jutro prvi  AB razred  i viši razredi od 5 – 8  razreda -  poslijepodne  niži od 2 – 4 razreda

 

  • Tijekom nastave učenici jedne obrazovne skupine ne miješaju se s učenicima druge obrazovne skupine.
  • U razrednoj nastavi s učenicima boravi njihova učiteljica razredne nastave i učitelji predmetne nastave koji predaju u tom razredu.
  • U predmetnoj nastavi s učenicima borave predmetni učitelji i to tako da je što manji broj predmetnih učitelja tijekom dana u jednoj odgojno-obrazovnoj skupini.
  • Nastava se izvodi  u svim predmetima kroz blok satove u predmetnoj nastavi  i u razrednoj nastavi gostujući učitelji.
  • Nastava TZK odvija se kad god je to moguće u vanjskim prostorima, odnosno na školskom igralištu i to na način da ne dolazi do spajanja ili kontakta razrednih odjeljenja niti u svlačionici, niti u dvorani niti u vanjskom prostoru.  
  • Kod održavanja nastave u zatvorenom prostoru primjenjuju se Preporuke za treninge i športsko-rekreativne aktivnosti u zatvorenim športskim objektima.
  • Za vrijeme odmora učenici ostaju u svojim učionicama, koje nadziru učitelji.
  • Odmori se organiziraju u različito vrijeme. Učenici se kreću izvan učionice samo ako je to nužno. Početak i završetak nastave i odmora, raspored ulaska i izlaska razreda iz škole i  ostalih aktivnosti uređuju se posebnih protokolom koji donosi ravnatelj škole.
  • Za vrijeme trajanja proglašene epidemije COVID-19 ne organiziraju se ekskurzije učenika, izvanučionična nastava, (osim u okruženju škole - ), maturalni izleti, posjeti i sl.

 

 

POSTUPANJE U SLUČAJU SUMNJE U ZARAZU KOD DJETETA

 

  • Kod pojave znakova bolesti koji upućuju na moguću zarazu COVID-19 (povišena tjelesna temperatura – pod pazuhom 37,2, simptomi respiratornih bolesti – kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja, poremećaj osjeta njuha i okusa i gastrointestinalne smetnje – proljev, povraćanje i bol u trbuhu) dijete/učenik ostaje kod kude i javlja se najprije telefonom izabranom liječniku obiteljske medicine koji odlučuje o testiranju. O tome roditelj telefonom mora obavijestiti školu.
  •  Ako djeca razviju simptome COVID-19 tijekom boravka u ustanovi, učitelj odmah obavještava roditelje, koji u najkraćem mogućem roku trebaju doći po dijete.
    • Do dolaska roditelja dijete se izolira u prikladnoj prostoriji. Odmah po utvrđivanju simptoma djetetu je potrebno osigurati masku za lice, a učitelju koji prati dijete do prostorije za izolaciju i boravi s njime treba osigurati vizir, masku i jednokratnu pregaču. Po odlasku djeteta dezinficira se prostorija u kojoj je dijete bilo izolirano.
  • Poseban prostor za izolaciju, djelatnike koji su zaduženi za brigu o bolesnom djetetu do dolaska roditelja i poseban protokol propisuje se mjerama za djelatnike škole.
  • Ravnatelj nadležnom epidemiologu/školskom liječniku javlja svako grupiranje osoba sa sumnjom na COVID-19 i svaku pojedinačnu infekciju koju roditelj ili djelatnik moraju najhitnije prijaviti ravnatelju.
  • Kod pojedinačnog slučaja pojave simptoma koji mogu upućivati na zarazu COVID-19, razredni odjel u pravilu nastavlja dalje s radom, dok se kod prijavljenog grupiranja osoba sa znakovima bolesti postupa sukladno mišljenju liječnika.
  • Kad se kod djeteta/učenika utvrdi zaraza COVID-19, postupa se sukladno odluci nadležnog epidemiologa. Za sve osobe kod koji se utvrdi da su bile u bliskom kontaktu sa zaraženom osobom u vrijeme kad je osoba mogla biti zarazna izriče se mjera samoizolacije.

 

ODLAZAK IZ ŠKOLE

  • Odlazak učenika iz škole odvija se prema utvrđenom protokolu za izlazak svakog pojedinog razreda i to na način da ne dolazi do kontakta između djece različitih razreda.
  • Nakon završetka nastave djeca se bez zadržavanja upućuju prema izlasku iz škole.
  • Izlazak učenika iz škole nadgleda učitelj/učiteljica koja s njima održava zadnji školski sat, te vodi brigu o održavanju distance i pridržavanju svih ostalih mjera kod izlaska učenika iz škole.

 

PRIJEVOZ UČENIKA

  • Učenici koji na nastavu dolaze organiziranim prijevozom dužni su se u autobusu pridržavati mjera propisanih za javni prijevoz.
  • Učenici su kod ulaska u autobus, tijekom vožnje i kod izlaska autobusa dužni održavati fizičku distancu i nositi masku.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EPIDEMIOLOŠKE MJERE U OŠ BLATO
Autor: Tonći Padovan, 4. 9. 2020.

EPIDEMIOLOŠKE MJERE ZAŠTITE OD ZARAZE VIRUSOM COVID-19 ZA ŠKOLSKU GODINU 2020./2021. ZA UČENIKE I RODITELJE

 

Ove epidemiološke mjere vrijede za učenike Osnovne škole „Blato“ za vrijeme nastave u školi od 7. rujna 2020. godine.

Mjere su izrađene prema uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

OBVEZE RODITELJA/UČENIKA PRIJE DOLASKA U ŠKOLU

  • Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu već se javljaju telefonom ravnatelju škole i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Učenici viših razreda mogu sami izmjeriti temperaturu.
  • Vrijednost izmjerene temperature prije polaska u školu roditelj/učenik je dužan upisati u   posebnu bilježnicu koju je učenik razredne nastave dužan pokazati učitelju. Učenik predmetne nastave upisat de vrijednost svoje temperature u tablicu koja de biti izvješena u matičnom razredu.
  •  Osigurati djetetu 1 paketić  papirnatih maramica za nos i staviti ga u školsku torbu.
  • Svakodnevno osigurati učeniku  obrok/ užinu ( voće ili sendvić  izbjegavati grickalice i slično )  i  ½ l  vode ili soka -

 

DOLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLU

  •  Djeca u školu dolaze sama, organiziranim prijevozom ili u pratnji roditelja na način kako bi dolazili da nema epidemije.
  • Dijete u školu ne smije dovoditi roditelj koji ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ako ima izrečenu mjeru samoizolacije ili ako je dijete zaraženo s COVID19. Ako iste simptome ili mjeru samoizolacije ima dijete/učenik ili ako je zaraženo virusom COVID-19 ne smije dolaziti u školu.
  • Roditelji/skrbnici koji dovode i odvode djecu u školu to čine na način da ne ulaze u školu, osim ako je to neophodno zbog iznimno opravdanih razloga.
  • Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli drugim učenicima.
  • Učenici ulaze u školu poštujući razmak  2m. Ulazak učenika u školu i dezinfekciju ruku nadziru dežurni spremači i dežurni učitelji. Dijete se odmah nakon ulaska upućuje u svoju učionicu poštujući oznake i  distancu.

BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

  • Djeca trebaju  što je više moguće održavati distancu (fizičku udaljenost) od druge djece i odraslih (preporučeno 1,5 m).
  • Tijekom boravka u školi učenik isključivo boravi u svojoj odgojno-obrazovnoj skupini (razredu) i ne miješa se s djecom iz drugih odgojno-obrazovnih skupina.
  • Učenik smije napustiti prostoriju u kojoj boravi njegova odgojno-obrazovna skupina SAMO u slučaju odlaska na toalet, pranja ruku ili izlaska u dvorište škole radi aktivnosti na otvorenom i to isključivo na način da se ne miješa s djecom iz drugih razreda.
  • Prilikom prolaska kroz zajedničke prostorije (hodnik/hol/toaleti/dvorana) učenici su dužni prolazak skratiti na minimum, nepotrebno ne dodirivati površine ili predmete.
  • Djeca trebaju redovito i pravilno prati ruke prije ulaska u svoju učionicu, prije konzumiranja hrane, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Nakon pranja ruku vodom i sapunom ruke treba osušiti papirnatim ručnikom za jednokratnu upotrebu koji se nakon korištena baca u koš za otpatke s poklopcem. Pranje ruku prije konzumiranja hrane, nakon dolaska izvana i u nekim drugim prilikama u razredu zamjenjuje se dezinficiranjem ruku u onim učionicama u kojima nema tekuće vode i sapuna.
  • Djecu treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju odbaciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju rukama.
  • Preporuča se i potiče djecu da ne dodiruju usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljaju ruke i predmete u usta. Svako dijete samo postupa sa svojom odjećom i obućom, školskim priborom, torbama i knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari druge djece.
  • Djeca ne nose zaštitne maske osim u slučaju kada u razredu nije moguće održati fizičku udaljenost od druge djece i osoba u učionici. Masku mogu nositi učenici koji to žele i oni učenici koji su u skupini izrazito vulnerabilnih osoba i kojima je nošenje maske preporučio liječnik.
  • Djeca užinu/jelo konzumiraju u prostoriji u kojoj boravi njihova odgojno-obrazovna skupina.

 

ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI

  • Nastava se u školi organizira za sve učenike od 1. do 8. razreda i sva djeca su je obvezna pohađati. Nastava se organizira u dvije smjene  A i B turnus.
    • A turnus  – neparni tjedan u nastavnoj godini  2020/2021:
    • Jutro Niži razredi  1- 4 razred,  poslijepodne  viši razredi od 5 – 8  razreda  -
    • B  turnus – parni  tjedan u nastavnoj godini 2020/2021
    • Jutro prvi  AB razred  i viši razredi od 5 – 8  razreda -  poslijepodne  niži od 2 – 4 razreda

 

  • Tijekom nastave učenici jedne obrazovne skupine ne miješaju se s učenicima druge obrazovne skupine.
  • U razrednoj nastavi s učenicima boravi njihova učiteljica razredne nastave i učitelji predmetne nastave koji predaju u tom razredu.
  • U predmetnoj nastavi s učenicima borave predmetni učitelji i to tako da je što manji broj predmetnih učitelja tijekom dana u jednoj odgojno-obrazovnoj skupini.
  • Nastava se izvodi  u svim predmetima kroz blok satove u predmetnoj nastavi  i u razrednoj nastavi gostujući učitelji.
  • Nastava TZK odvija se kad god je to moguće u vanjskim prostorima, odnosno na školskom igralištu i to na način da ne dolazi do spajanja ili kontakta razrednih odjeljenja niti u svlačionici, niti u dvorani niti u vanjskom prostoru.  
  • Kod održavanja nastave u zatvorenom prostoru primjenjuju se Preporuke za treninge i športsko-rekreativne aktivnosti u zatvorenim športskim objektima.
  • Za vrijeme odmora učenici ostaju u svojim učionicama, koje nadziru učitelji.
  • Odmori se organiziraju u različito vrijeme. Učenici se kreću izvan učionice samo ako je to nužno. Početak i završetak nastave i odmora, raspored ulaska i izlaska razreda iz škole i  ostalih aktivnosti uređuju se posebnih protokolom koji donosi ravnatelj škole.
  • Za vrijeme trajanja proglašene epidemije COVID-19 ne organiziraju se ekskurzije učenika, izvanučionična nastava, (osim u okruženju škole - ), maturalni izleti, posjeti i sl.

 

 

POSTUPANJE U SLUČAJU SUMNJE U ZARAZU KOD DJETETA

 

  • Kod pojave znakova bolesti koji upućuju na moguću zarazu COVID-19 (povišena tjelesna temperatura – pod pazuhom 37,2, simptomi respiratornih bolesti – kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja, poremećaj osjeta njuha i okusa i gastrointestinalne smetnje – proljev, povraćanje i bol u trbuhu) dijete/učenik ostaje kod kude i javlja se najprije telefonom izabranom liječniku obiteljske medicine koji odlučuje o testiranju. O tome roditelj telefonom mora obavijestiti školu.
  •  Ako djeca razviju simptome COVID-19 tijekom boravka u ustanovi, učitelj odmah obavještava roditelje, koji u najkraćem mogućem roku trebaju doći po dijete.
    • Do dolaska roditelja dijete se izolira u prikladnoj prostoriji. Odmah po utvrđivanju simptoma djetetu je potrebno osigurati masku za lice, a učitelju koji prati dijete do prostorije za izolaciju i boravi s njime treba osigurati vizir, masku i jednokratnu pregaču. Po odlasku djeteta dezinficira se prostorija u kojoj je dijete bilo izolirano.
  • Poseban prostor za izolaciju, djelatnike koji su zaduženi za brigu o bolesnom djetetu do dolaska roditelja i poseban protokol propisuje se mjerama za djelatnike škole.
  • Ravnatelj nadležnom epidemiologu/školskom liječniku javlja svako grupiranje osoba sa sumnjom na COVID-19 i svaku pojedinačnu infekciju koju roditelj ili djelatnik moraju najhitnije prijaviti ravnatelju.
  • Kod pojedinačnog slučaja pojave simptoma koji mogu upućivati na zarazu COVID-19, razredni odjel u pravilu nastavlja dalje s radom, dok se kod prijavljenog grupiranja osoba sa znakovima bolesti postupa sukladno mišljenju liječnika.
  • Kad se kod djeteta/učenika utvrdi zaraza COVID-19, postupa se sukladno odluci nadležnog epidemiologa. Za sve osobe kod koji se utvrdi da su bile u bliskom kontaktu sa zaraženom osobom u vrijeme kad je osoba mogla biti zarazna izriče se mjera samoizolacije.

 

ODLAZAK IZ ŠKOLE

  • Odlazak učenika iz škole odvija se prema utvrđenom protokolu za izlazak svakog pojedinog razreda i to na način da ne dolazi do kontakta između djece različitih razreda.
  • Nakon završetka nastave djeca se bez zadržavanja upućuju prema izlasku iz škole.
  • Izlazak učenika iz škole nadgleda učitelj/učiteljica koja s njima održava zadnji školski sat, te vodi brigu o održavanju distance i pridržavanju svih ostalih mjera kod izlaska učenika iz škole.

 

PRIJEVOZ UČENIKA

  • Učenici koji na nastavu dolaze organiziranim prijevozom dužni su se u autobusu pridržavati mjera propisanih za javni prijevoz.
  • Učenici su kod ulaska u autobus, tijekom vožnje i kod izlaska autobusa dužni održavati fizičku distancu i nositi masku.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Početak nove školske godine

 

Poštovani učenici, roditelji i kolege!

Pred nama je nova školska godina- puna novih izazova za sve nas, ali i veselja, novih prijateljstava i prekrasnih iskustava!

Od ove školske godine naša škola sudjeluje u Eksperimentalnom programu Osnovna škola kao cjelodnevna škola: Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja.

Zahvaljujem djelatnicima škole na do sada uloženom trudu, radu i podršci. Vjerujem da ćemo i dalje nastaviti zajedno raditi, osluškujući bilo i sve na dobrobit naših učenika, a vaše djece, poštovani roditelji!

 Želim svima sretan povratak u školske klupe, a posebnu dobrodošlicu upućujem prvašima koji započinju svoje školovanje !

Informacije o eksperimentalnom programu i o organizaciji nastave u našoj školi sljedeće 2023./2024. školske godine možete pročitati u priloženim dokumentima.

 U nastavku slijede najvažnije obavijesti:

 

U školskoj godini 2023./2024.  nastava započinje u ponedjeljak 4. rujna 2023.

Učenicima od  2. do 8. razreda nastava započinje u 8 sati.

Njihovi razrednici će ih dočekati u  učionicama prema rasporedu:

2A:  II kat, učionica broj  8  -  učiteljica  Edi Oreb

2B : II. kat, učionica broj 7 - učiteljica   Alida Padovan

3A: II kat,  učionica broj 9 -  učiteljica Zvjezdana Padovan

3B: II kat, učionica broj 10 - učiteljica Dijana Ančić

4A: potkrovlje  istok,  učionica broj 15-  učiteljica Marija Padovan 

4B:  potkrovlje  istok,  učionica broj 14 -  učiteljica Dijana Joković

5A: učionica broj 18 – vjeroučitelj Ante Novaković

5B: učionica broj 4 – učitelj Ivan Bačić

6A: učionica broj 2- učiteljica Aida Gavranić

6B: učionica broj  3- učiteljica Fanika Arnautović

7A: učionica broj 17 – učiteljica Marija Petković

7B: učionica broj  13- učiteljica Marina Šeparović

8A: učionica broj 6-  učiteljica Gordana Šeparović

8B: učionica broj  5 – učiteljica Kristina Sardelić

 

Doček učenika prvih razreda OŠ Blato je u 10 sati u dvorištu škole. Nakon prigodnog programa učenici u  pratnji svojih učiteljica ulaze u školu i odlaze do svojih učionica. Ove godine naše prvaše posjetiti će i  župan, gosp. Nikola Dobroslavić sa svojim suradnicima.

Prvi nastavni dan učenici će imati sat razrednika na kojem će dobiti raspored i detaljne upute o daljnjem radu te radne materijale.

Od utorka svi učenici kreću s nastavom po rasporedu i prema uputama koje će dobiti u ponedjeljak od učitelja-razrednika. Raspored sati i dnevnih odmora za razrednu i predmetnu nastavu nalazi se u prilogu.

Za sve učenike će od utorka biti osigurani marenda i ručak.

Za učenike putnike od 4. rujna  2023. organizira se prijevoz prema novom rasporedu, u dvije smjene. Detalje možete pogledati u prilogu.

 

                                                                                        Ravnateljica

                                                                                       Katarina Kovačić, prof.

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EPIDEMIOLOŠKE MJERE U OŠ BLATO
Autor: Tonći Padovan, 4. 9. 2020.

EPIDEMIOLOŠKE MJERE ZAŠTITE OD ZARAZE VIRUSOM COVID-19 ZA ŠKOLSKU GODINU 2020./2021. ZA UČENIKE I RODITELJE

 

Ove epidemiološke mjere vrijede za učenike Osnovne škole „Blato“ za vrijeme nastave u školi od 7. rujna 2020. godine.

Mjere su izrađene prema uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

OBVEZE RODITELJA/UČENIKA PRIJE DOLASKA U ŠKOLU

  • Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu već se javljaju telefonom ravnatelju škole i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Učenici viših razreda mogu sami izmjeriti temperaturu.
  • Vrijednost izmjerene temperature prije polaska u školu roditelj/učenik je dužan upisati u   posebnu bilježnicu koju je učenik razredne nastave dužan pokazati učitelju. Učenik predmetne nastave upisat de vrijednost svoje temperature u tablicu koja de biti izvješena u matičnom razredu.
  •  Osigurati djetetu 1 paketić  papirnatih maramica za nos i staviti ga u školsku torbu.
  • Svakodnevno osigurati učeniku  obrok/ užinu ( voće ili sendvić  izbjegavati grickalice i slično )  i  ½ l  vode ili soka -

 

DOLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLU

  •  Djeca u školu dolaze sama, organiziranim prijevozom ili u pratnji roditelja na način kako bi dolazili da nema epidemije.
  • Dijete u školu ne smije dovoditi roditelj koji ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ako ima izrečenu mjeru samoizolacije ili ako je dijete zaraženo s COVID19. Ako iste simptome ili mjeru samoizolacije ima dijete/učenik ili ako je zaraženo virusom COVID-19 ne smije dolaziti u školu.
  • Roditelji/skrbnici koji dovode i odvode djecu u školu to čine na način da ne ulaze u školu, osim ako je to neophodno zbog iznimno opravdanih razloga.
  • Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli drugim učenicima.
  • Učenici ulaze u školu poštujući razmak  2m. Ulazak učenika u školu i dezinfekciju ruku nadziru dežurni spremači i dežurni učitelji. Dijete se odmah nakon ulaska upućuje u svoju učionicu poštujući oznake i  distancu.

BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

  • Djeca trebaju  što je više moguće održavati distancu (fizičku udaljenost) od druge djece i odraslih (preporučeno 1,5 m).
  • Tijekom boravka u školi učenik isključivo boravi u svojoj odgojno-obrazovnoj skupini (razredu) i ne miješa se s djecom iz drugih odgojno-obrazovnih skupina.
  • Učenik smije napustiti prostoriju u kojoj boravi njegova odgojno-obrazovna skupina SAMO u slučaju odlaska na toalet, pranja ruku ili izlaska u dvorište škole radi aktivnosti na otvorenom i to isključivo na način da se ne miješa s djecom iz drugih razreda.
  • Prilikom prolaska kroz zajedničke prostorije (hodnik/hol/toaleti/dvorana) učenici su dužni prolazak skratiti na minimum, nepotrebno ne dodirivati površine ili predmete.
  • Djeca trebaju redovito i pravilno prati ruke prije ulaska u svoju učionicu, prije konzumiranja hrane, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Nakon pranja ruku vodom i sapunom ruke treba osušiti papirnatim ručnikom za jednokratnu upotrebu koji se nakon korištena baca u koš za otpatke s poklopcem. Pranje ruku prije konzumiranja hrane, nakon dolaska izvana i u nekim drugim prilikama u razredu zamjenjuje se dezinficiranjem ruku u onim učionicama u kojima nema tekuće vode i sapuna.
  • Djecu treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju odbaciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju rukama.
  • Preporuča se i potiče djecu da ne dodiruju usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljaju ruke i predmete u usta. Svako dijete samo postupa sa svojom odjećom i obućom, školskim priborom, torbama i knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari druge djece.
  • Djeca ne nose zaštitne maske osim u slučaju kada u razredu nije moguće održati fizičku udaljenost od druge djece i osoba u učionici. Masku mogu nositi učenici koji to žele i oni učenici koji su u skupini izrazito vulnerabilnih osoba i kojima je nošenje maske preporučio liječnik.
  • Djeca užinu/jelo konzumiraju u prostoriji u kojoj boravi njihova odgojno-obrazovna skupina.

 

ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI

  • Nastava se u školi organizira za sve učenike od 1. do 8. razreda i sva djeca su je obvezna pohađati. Nastava se organizira u dvije smjene  A i B turnus.
    • A turnus  – neparni tjedan u nastavnoj godini  2020/2021:
    • Jutro Niži razredi  1- 4 razred,  poslijepodne  viši razredi od 5 – 8  razreda  -
    • B  turnus – parni  tjedan u nastavnoj godini 2020/2021
    • Jutro prvi  AB razred  i viši razredi od 5 – 8  razreda -  poslijepodne  niži od 2 – 4 razreda

 

  • Tijekom nastave učenici jedne obrazovne skupine ne miješaju se s učenicima druge obrazovne skupine.
  • U razrednoj nastavi s učenicima boravi njihova učiteljica razredne nastave i učitelji predmetne nastave koji predaju u tom razredu.
  • U predmetnoj nastavi s učenicima borave predmetni učitelji i to tako da je što manji broj predmetnih učitelja tijekom dana u jednoj odgojno-obrazovnoj skupini.
  • Nastava se izvodi  u svim predmetima kroz blok satove u predmetnoj nastavi  i u razrednoj nastavi gostujući učitelji.
  • Nastava TZK odvija se kad god je to moguće u vanjskim prostorima, odnosno na školskom igralištu i to na način da ne dolazi do spajanja ili kontakta razrednih odjeljenja niti u svlačionici, niti u dvorani niti u vanjskom prostoru.  
  • Kod održavanja nastave u zatvorenom prostoru primjenjuju se Preporuke za treninge i športsko-rekreativne aktivnosti u zatvorenim športskim objektima.
  • Za vrijeme odmora učenici ostaju u svojim učionicama, koje nadziru učitelji.
  • Odmori se organiziraju u različito vrijeme. Učenici se kreću izvan učionice samo ako je to nužno. Početak i završetak nastave i odmora, raspored ulaska i izlaska razreda iz škole i  ostalih aktivnosti uređuju se posebnih protokolom koji donosi ravnatelj škole.
  • Za vrijeme trajanja proglašene epidemije COVID-19 ne organiziraju se ekskurzije učenika, izvanučionična nastava, (osim u okruženju škole - ), maturalni izleti, posjeti i sl.

 

 

POSTUPANJE U SLUČAJU SUMNJE U ZARAZU KOD DJETETA

 

  • Kod pojave znakova bolesti koji upućuju na moguću zarazu COVID-19 (povišena tjelesna temperatura – pod pazuhom 37,2, simptomi respiratornih bolesti – kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja, poremećaj osjeta njuha i okusa i gastrointestinalne smetnje – proljev, povraćanje i bol u trbuhu) dijete/učenik ostaje kod kude i javlja se najprije telefonom izabranom liječniku obiteljske medicine koji odlučuje o testiranju. O tome roditelj telefonom mora obavijestiti školu.
  •  Ako djeca razviju simptome COVID-19 tijekom boravka u ustanovi, učitelj odmah obavještava roditelje, koji u najkraćem mogućem roku trebaju doći po dijete.
    • Do dolaska roditelja dijete se izolira u prikladnoj prostoriji. Odmah po utvrđivanju simptoma djetetu je potrebno osigurati masku za lice, a učitelju koji prati dijete do prostorije za izolaciju i boravi s njime treba osigurati vizir, masku i jednokratnu pregaču. Po odlasku djeteta dezinficira se prostorija u kojoj je dijete bilo izolirano.
  • Poseban prostor za izolaciju, djelatnike koji su zaduženi za brigu o bolesnom djetetu do dolaska roditelja i poseban protokol propisuje se mjerama za djelatnike škole.
  • Ravnatelj nadležnom epidemiologu/školskom liječniku javlja svako grupiranje osoba sa sumnjom na COVID-19 i svaku pojedinačnu infekciju koju roditelj ili djelatnik moraju najhitnije prijaviti ravnatelju.
  • Kod pojedinačnog slučaja pojave simptoma koji mogu upućivati na zarazu COVID-19, razredni odjel u pravilu nastavlja dalje s radom, dok se kod prijavljenog grupiranja osoba sa znakovima bolesti postupa sukladno mišljenju liječnika.
  • Kad se kod djeteta/učenika utvrdi zaraza COVID-19, postupa se sukladno odluci nadležnog epidemiologa. Za sve osobe kod koji se utvrdi da su bile u bliskom kontaktu sa zaraženom osobom u vrijeme kad je osoba mogla biti zarazna izriče se mjera samoizolacije.

 

ODLAZAK IZ ŠKOLE

  • Odlazak učenika iz škole odvija se prema utvrđenom protokolu za izlazak svakog pojedinog razreda i to na način da ne dolazi do kontakta između djece različitih razreda.
  • Nakon završetka nastave djeca se bez zadržavanja upućuju prema izlasku iz škole.
  • Izlazak učenika iz škole nadgleda učitelj/učiteljica koja s njima održava zadnji školski sat, te vodi brigu o održavanju distance i pridržavanju svih ostalih mjera kod izlaska učenika iz škole.

 

PRIJEVOZ UČENIKA

  • Učenici koji na nastavu dolaze organiziranim prijevozom dužni su se u autobusu pridržavati mjera propisanih za javni prijevoz.
  • Učenici su kod ulaska u autobus, tijekom vožnje i kod izlaska autobusa dužni održavati fizičku distancu i nositi masku.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Početak školske godine 2022./23.

Poštovani učenici, roditelji i kolege!

Pred nama je nova školska godina- puna novih izazova za sve nas, ali i veselja, novih prijateljstava i prekrasnih iskustava!

 Želim svima sretan povratak u školske klupe, a posebnu dobrodošlicu upućujem prvašićima koji započinju svoje školovanje !

 

U školskoj godini 2022./2023.  nastava započinje u ponedjeljak 5. rujna 2022.

Učenicima od  2. do 8. razreda nastava započinje u 8 sati.

Njihovi razrednici će ih dočekati u  učionicama prema rasporedu:

2A: II kat,  učionica broj 9 -  učiteljica Zvjezdana Padovan

2B: II kat, učionica broj 10 - učiteljica Dijana Ančić

3A: potkrovlje  istok,  učionica broj 15-  učiteljica Marija Padovan 

3B:  potkrovlje  istok,  učionica broj 14 -  učiteljica Dijana Joković

4A:  II kat, učionica broj  11  -  učiteljica  Žana Boroe

4B : II. kat, učionica broj 12 - učiteljica   Željka Padovan

5A: učionica broj 2- učiteljica Aida Gavranić

5B: učionica broj  3- učiteljica Fanika Arnautović

6A: učionica broj 5 – učiteljica Marija Petković

6B: učionica broj  13- učiteljica Marina Šeparović

7A: učionica broj 6-  učiteljica Gordana Šeparović

7B: učionica broj  1 – učiteljica Kristina Sardelić

8A: učionica broj 18 – vjeroučitelj Ante Novaković

8B: učionica broj 4 – učitelj Ivan Bačić

Doček učenika prvih razreda OŠ Blato je u 10 sati u dvorištu škole. Nakon prigodnog programa u pratnji svojih učiteljica ulaze u školu i odlaze do svojih učionica.

Prvi nastavni dan učenici će imati sat razrednika, nakon čega će im biti podijeljeni pripadajući udžbenici i ostali materijali prema rasporedu za taj dan. Mole se svi učenici da sa sobom u školu donesu prazne torbe-ruksake, malu bilježnicu i pribor za pisanje.

Od utorka svi učenici kreću s nastavom po rasporedu i prema uputama koje će dobiti u ponedjeljak od učitelja-razrednika.

Za učenike putnike od 5. rujna  2022. organizira se prijevoz prema ustaljenom rasporedu:

Prišćapac – Blato: 06,50

Prižba - Blato : 6,50

Prigradica - Blato :  07,20

Blato - Prižba : 13,05

Blato - Prigradica : 13,40

                                                                                       Katarina Kovačić, prof.

                                                                                        Ravnateljica

Momčilo Popadić 1947 - 1990

   Momčilo Popadić   

   Momčilo Popadić Pop, Pope ili Momo (Blato na Korčuli, 25. ožujka 1947. - Split, 20. studenog 1990.),    

  poznat kao autor brojnih tekstova hrvatskih evergreena (npr. "Oprosti mi, pape"), hrvatski je novinar,    književnik,   pjesnik i esejist.[1] Hedonizam njegova pisanja, Momčila Popadića svrstava u doajene splitske pisane riječi zlatnog doba 70-ih i 80-ih godina 20. stoljeća, kao i činjenica da je pisao jednako kao što je i živio, da mu je poezija bila što i disanje, da je živio za pisanje i od pisanja.  izvor Wikipedija o M Popadiću

Album

Popis postojećih albuma:


Naziv albuma
Kreirao
Datum


Katarina Kovačić
15. 2. 2023. 12:59
Tonći Padovan
7. 6. 2022. 10:36
Tonći Padovan
25. 5. 2017. 12:09
Tonći Padovan
16. 9. 2016. 17:28
Tonći Padovan
8. 10. 2015. 20:45
Tonći Padovan
8. 10. 2015. 20:44
Tonći Padovan
8. 10. 2015. 20:43
Tonći Padovan
9. 2. 2015. 09:01
Tonći Padovan
21. 10. 2014. 12:25
Tonći Padovan
30. 5. 2014. 01:22


preskoči na navigaciju